Trucuri pentru a reduce consumul de calorii

Urmati sfaturile noastre pentru a va reduce consumul de calorii si veti putea astfel slabi rapid si fara efort. Regulile nu sunt greu de urmat, iar respectarea lor va asigura un proces de slabire facil si lipsit de probleme de parcurs.

Consumati alimente cu un continut ridicat de apa

Alimentele care contin multa apa, precum castravetele si rosiile, sunt sarace in calorii, dar va satura rapid.

Incercati sa acompaniati orice masa cu legume proaspete in salate sau ca atare. Acestea va vor asigura rapid satietatea si va vor impiedica sa mancati intre mese.

Favorizati consumul de proteine

Proteinele slabe reprezinta un „cenzor” natural al poftei de mancare. Includeti mancaruri bogate in proteine (pui, peste, vita, oua, fasole etc.) in cadrul meselor principale si astfel veti reusi sa va controlati apetitul si sa reduceti pofta de alimente dulci.

Mai multe fibre

Fibrele sunt necesare, pentru ca va fac sa va simtiti satui. Sucurile cu pulpa, fructele ca atare si semintele de orice fel sunt bogate in fibre, ceea ce ajuta la intarzierea aparitiei senzatiei de foame.

Mancati mai des

Acest indemn poate parea ciudat, dar este unul dintre trucurile cele mai utile pentru a pierde in greutate. Puteti evita sa mancati exagerat, peste nevoile dumneavoastra nutritionale, daca mancati des, mese mai reduse cantitativ.

A nu manca o perioada lunga de timp antreneaza aparitia nevoii de a manca prea mult atunci cand in sfarsit reusiti sa va alimentati. Organismul percepe aceste perioade ciclice de infometare si exces ca pe un pericol si tinde sa faca stocuri serioase atunci cand este in sfarsit hranit.

Mancati mai mult, dar mai slab caloric

Cresterea ponderii de legume la fiecare masa va ajuta sa reduceti consumul caloric, chiar daca, de fapt, mancati un volum mai mare de hrana.

Pastrati proportia de proteine (carne, peste etc.) incluse la fiecare masa sub 15%, la fel ca si procentul de paste si cartofi. Legumele trebuie sa reprezinte 50% din cantitatea totala de mancare.

Beti multa apa

Simptomele setei si ale foamei sunt identice. Multe persoane cred ca sunt infometate cand, de fapt, organismul lor are nevoie de apa.

Hidratati-va corespunzator, band cel putin doi litri de apa pe zi. Acest lucru va reduce nevoie de mancare, va mentine o buna functionare metabolica si va va ajuta sa slabiti sanatos.

 

 Citeste sfaturi de la nutritionisti si alte povesti despre lupta impotriva kilogramelor in Dieta si sanatatea!