Mentine-te in forma cu Rihanna


La numai 22 de ani Rihanna a cucerit lumea muzicala, fiind astazi una dintre cele mai apreciate cantarete pop. Desi are evidente calitati artistice si vocale, drumul spre inima fanilor din intreaga lume a fost inlesnit si de calitatile ei fizice impresionante. Si, spre deosebire de multe dintre divele de la Hollywood care sustin ca datoreaza aspectul lor de invidiat generozitatii naturii, Rihannei nu-i este rusine sa admita ca aspectul ei impresionant necesita eforturi considerabile. Afla cum se mentine frumoasa cantareata in forma si lasa-te inspirata de vointa si perseverenta ei.


Dieta saraca in carbohidrati

Desi se declara mare amatoare de produse bogate in carbohidrati, cantareata a ales sa le consume rational, adoptand o dieta sanatoasa, saraca in carbohidrati. Aceasta dieta este ideala pentru persoanele care isi doresc sa slabeasca relativ rapid, fara a se infometa si fara a-si pune in pericol sanatatea. Ea se bazeaza pe niste reguli simple si foarte eficiente. Carbohidratii- sau glucidele, sunt cei care asigura o mare parte din energie, insa consumati in exces vor fi transformati in grasimi si depozitati la nivelul celulelor adipoase. De aceea este important sa reduci cat mai mult consumul de produse bogate in zahar, precum sucurile acidulate, prajiturile, dulciurile in general. In schimb este incurajat consumul de cereale integrale, fructe si legume preferabil ca atare si nu sub forma de suc. Aceste produse contin carbohidrati complecsi, care aduc un aport scazut de grasimi si mai bogat in schimb in substante nutritive.

Desi greutatea ei variaza, atunci cand se pregateste pentru un videoclip sau pentru un evenimet si vrea sa arate senzational, Rihanna respecta urmatorul program alimentar:

Dimineata

– la micul dejun cantareata consuma albusuri de ou si ananas, iar ca bautura apa calda cu lamaie. Poti sa consumi aceasta bautura in fiecare dimineata, cu 30 de minute inainte de masa, fara sa urmezi neaparat un regim de slabire;


La pranz

– pranzul este alcatuit din peste si cartofi, asezonati cu zarzavaturi. Pentru varietate, daca preferi carnea de pui poti sa inlocuiesti pestele cu pui la gratar.


Seara

– masa de seara este alcatuita exclusiv din peste, aliment sarac in grasimi saturate, dar foarte bogat in substante nutritive si acizi grasi polinesaturati omega 3 si omega 6.


Precautii

Pentru ca acest program este destul de restrictiv, nu este recomandat in aceasta forma decat pentru un maximum de trei zile, fiind indicat sa iti sustii organismul si cu suplimente alimentare si sa consumi intre mese fructe sau legume. Rihanna insasi recunoaste ca sfatul trainerului ei este de a lua mese frugale la fiecare trei ore, dar programul incarcat nu ii permite acest lucru. In schimb, Rihanna obisnuieste sa consume foarte multa apa si acorda o importanta deosebita odihnei.


Exercitiu fizic

Insa un regim alimentar nu este suficient pentru intretinerea frumusetii si a sanatatii. El trebuie sa fie obligatoriu insotit de un program sportiv. Constienta de acest lucru, Rihanna declara ca silueta ei zvelta si tonifiata se datoreaza in mare masura bandei de alergat, pe care o foloseste cu regularitate. Intrucat nu isi doreste ca muschii picioarelor sa devina prea proeminenti, preferand o forma feminina si subtire, Rihanna evita sa faca prea multe exercitii cu greutati, alegand exercitiile cardio, care au ajutat-o sa ajunga la formele de invidiat pentru care este atat de admirata acum.