Dieta Marychny

Regimul Marychny a fost conceput pentru cei care doresc sa slabeasca repede inaintea unui eveniment important. Nu este un regim cu rezultate pe termen lung si cu atat mai putin un stil de alimentatie sanatos. Cel mai probabil, kilogramele pierdute se vor acumula la loc, in momentul cand se revine la o alimentatie normala.

Regimul dureaza sapte zile si nu este recomandat sa fie tinut mai mult, deoarece poate duce la malnutritie. Daca se obtin rezultatele dorite, dieta poate fi tinuta de mai multe ori, la intervale de cateva saptamani. Intre timp, trebuie adoptata o alimentatie sanatoasa si un stil de viata sanatos care sa previna efectul yo-yo.

Meniul va fi acelasi in cele 7 zile de dieta:

Ora 7:00 – Mic dejun: o ceasca de ceai sau cafea cu indulcitor.

Ora 10:00 – Gustare: 40 g branza slaba de vaca

Ora 13:00 – Pranz: un ou fiert, 120 g de carne (pui sau vita) la gratar, 20 g de branza slaba de vaca.

Ora 16:00 – Gustare: o ceasca de cafea sau ceai cu indulcitor

Ora 19:00 – Cina: 120 g carne slaba (pui sau vita), salata de legume cu o lingura ulei de masline.

  • Inainte de culcare se poate bea un ceai calmant de musetel sau tei, cu indulcitor.
  • Intre mese se bea apa, cel putin 1,5 litri pe zi. Sunt interzise sucurile de orice fel, chiar si cele din fructe proaspat stoarse. In schimb se poate adauga intr-un pahar cu apa sucul de la o lamaie.
  • Orarul meselor se poate ajusta in functie de programul fiecaruia, dar nu trebuie sa treaca mai mult de 3 ore intre mese si nu se mananca nimic cu trei ore inainte de culcare. Nu se sare peste mese sau gustari.
  • Este indicata cat mai multa miscare pentru a favoriza arderea caloriilor. Insa regimul fiind sarac in carbohidrati, nivelul energiei va fi scazut, deci este posibil sa nu existe suficienta energie pentru sport. In acest caz, este indicat mersul pe jos, in ritm moderat, in locul exeritiilor fizice istovitoare.
  • Dupa cele sapte zile de dieta se pierd aproximativ trei kilograme.