Ce pot sa mananc la cina cand sunt la dieta?

Esti la dieta si nu stii ce sa mananci la cina? Vrei un meniu usor si satios, sarac in calorii si foarte gustos? Iata 5 retete de mancaruri sarace in calorii si in grasimi care pot fi consumate fara probleme la cina, atunci cand esti la dieta.

Salata de legume cu branza

O salata de legume cu o branza slaba este ideala pentru cina. O rosie, cateva frunze de salata verde, ardei gras, o ceapa verde si cateva cuburi de branza slaba, toate asezonate cu putin ulei de masline si zeama de lamaie, reprezinta o cina sanatoasa, satioasa si gustoasa. De asemenea, poti inlocui cuburile de branza cu putina carne slaba de pui, facuta pe gratar. 

Salata de ton

O conserva de ton maruntit, cateva frunze de salata verde, boabe de porumb din conserva, morcov ras, patrunjel si cateva crutoane. Amesteca-le impreuna cu putina zeama de lamaie si vei pregati o salata usoara si saraca in calorii, ideala pentru orice cina la dieta.

Ciuperci umplute

Alege cateva ciuperci mari, spala-le bine, toaca-le coditele si amesteca-le cu putina ceapa verde tocata marunt, cu ulei de masline si cu putin cascaval ras. Pune amestecul in ciuperci si baga totul la cuptor. Nici nu-ti imaginezi ce cina gustoasa vei pregati in doar cateva minute.

Ghiveci de legume

Din cateva legume poti pregati un ghiveci foarte gustos si sanatos. Un ardei gras, o ceapa, un cartof, un morcov ras, cateva cuburi de dovlecei si de vinete. Toate fierte, sarate dupa gust si „colorate” cu un sos de rosii proaspete. Un deliciu pentru orice meniu de dieta, recomandat atat pentru pranz cat si pentru cina.

Supa crema de legume

Aici ai posibilitatea sa optezi pentru legumele tale preferate. Morcov, brocoli, dovlecel sau cartofi. Totul fiert foarte bine, pasat si sarat dupa gust. Poti adauga si o lingura de smantana degresata, alaturi de cateva crutoane. Supa crema de legume este ideala pentru o cina delicioasa si saraca in calorii. In plus, te vei simti satula si linistita!