11 trucuri naturale pentru o alimentatie mai sanatoasa

Stim ca un regim poate fi plictisitor si dificil de urmat, dar ce-ar fi daca ati reusi sa slabiti fara prea mult efort, in acelasi timp asigurandu-va ca alimentatia dumneavoastra este echilibrata si sanatoasa? Puteti sa incercati cateva din sfaturile noastre, care nu sunt greu de urmat. Daca faceti si ceva miscare, nu peste multa vreme veti putea observa primele rezultate.

Legume

Faceti-va timp, de doua ori pe saptamana, sa taiati legume proaspete, sa le puneti in caserole, pentru a le avea la indemana oricand.

Hidratare

Hidratati-va suficient. Puteti incepe ziua cu un pahar de apa in care amestecati o jumatate de lamaie stoarsa. Veti descoperi ca este o bautura mai energetica decat ati crede.

Alegeti alimente mai putin procesate

Cu cat sunt mai proaspete si mai naturale, cu atat proprietatile nutritive ale alimentelor sunt pastrate mai bine.

Fructe

Trebuie sa aveti tot timpul fructe proaspete in casa, pe care sa le mancati cand va este foame sau cand vi se face pofta de ceva dulce.

Mancaruri mai sarace in calorii

Trebuie sa va ghidati dupa dictonul „Mai putina grasime, mai multi nutrienti”. Renuntati la grasimi animale si alegeti uleiuri sanatoase.

Alcool

Nu consumati niciodata alcool pe stomacul gol. Este o sarcina dificila pentru stomac si, in plus, va ardeti vitamina B din organism.

Sare

Alegeti sarea de mare in loc de sarea superprocesata din comert. In general, nu trebuie sa o consumati in exces.

Verdeturi

Consumati cat mai multe verdeturi proaspete sau soté-uri. Aruncati intr-o tigaie niste ceapa, niste usturoi si niste ciuperci si gatiti-le cu ulei de masline cateva minute. Asortati-le cu niste frunze de salata si ati obtinut o mancare dupa care puteti sa va lingeti pe degete.

Ziua vegetariana

Incercati sa transformati una din zilele saptamanii in „Ziua vegetariana”, renuntand complet la carne. Va veti simti mai bine, Va garantam.

Sosuri din comert

Renuntati la sosurile din comert. Veti descoperi ca cele facute in casa au un gust mai bun si sunt cu mult mai sanatoase.

Mancati variat si colorat

Variati meniul dar, mai ales, bucurati-va de multitudinea de gusturi si culori pe care vi-o ofera fructele si legumele proaspete. Incercati ca, pe parcursul unei saptamani, sa atingeti toate culorile din curcubeu. Este un exercitiu interesant.