10 feluri in care puteti arde 100 de calorii

Nu sunteti nici  o fana inraita a sportului dar nici obsedata de diete….Doriti sa pierdeti 2 sau 3 kilograme care va sacaie de cateva luni, iar asta fara sa va epuizati sau sa va infometati. Stiti, bineineteles, ca o alimentatie echilibrata este primul pas inspre reusita si respectati cu strictete acest lucru. Se pare ca aceste kilograme in plus nu vor insa sa va paraseasca, iar singura solutie care va vine in minte: sa asudati la sala de sport. De fapt, sunt numeroase modalitati cu ajutorul carora ati putea sa slabiti, unele din activitatile cotidiene, fiind foarte indicate.

Multiple activitati va pot ajuta sa slabiti, fara sa faceti neaparat sport, activitati care nici macar nu va trec prin cap. Iata 10 activitati care vin in ajutorul vostru:

1. Faceti curatenie. Atunci cand faceti curatenie generala in casa sau in apartament, puteti  pierde 100 de calorii in doar 14 minute! Dar daca aveti un apartament mai mare de 50 de m² cu siguranta veti avea nevoie de mai mult de 14 minute pentru a-l curata in intregime. Haideti, putin curaj: intr-o ora de curatenie puteti pierde 400 de kilocalorii.

2. Spalati-va masina. Este timp frumos, este cald, a venit timpul sa va curatati masina! Astfel, in 20 de minte veti putea pierde 100 de kilocalorii.

3. Plimbati-va cainele. Va iubiti cainele, cu siguranta. Acesta este un partener ideal pentru arderea caloriilor. Plimbati-l 20 de minute si 100 de kilocalorii vor zbura!

4. Dansati. Nimic nu egaleaza placerea  unei seri petrecute in club. Fie ca dansati pe hip-hop, fie ca dansati pe muzica electronica in 14 minte veti arde 100 de kilocalorii. Cand sunteti in club si dansati 2 ore non stop, veti pierde pana la 800 de calorii, fara nicio problema, doar placere!

5. Plimbati-va cu bicicleta. Vara, bicicleta inseamna pedalat, soare, putin vant si nici un fel de aglomeratie pentru voi. Plimbarea cu bicicleta are multiple beneficii. 13 minute= 100 de kilocalorii arse. Ideal, nu?

6. Mergeti pe jos. Mergand pe jos cu un pas vioi, timp de 20 de minute veti pierde 100 de kilocalorii. In loc sa alegeti masina, mizati pe o pereche de pantofi cat mai comozi, o palarie ca sa va protejati de soare si sunteti gata! Mersul pe jos reduce stresul, nivelul colesterolului si al  zaharului in sange, dar si riscurile de osteoporoza sau de boli cardio-vasculare.

7. Inotati. Mai ales vara, la mare inotand va veti putea relaxa dar veti pierde si 100 de kilocalorii in 14 minute.

8. In forma cu ajutorul strechingului. 20 de minute de streching in fiecare dimineata ajung. Muschi intinsi, spirit plin de energie, este un mod ideal de a va incepe dimineata.


9. Faceti shopping. Ei bine, da, activitatea voastra preferata va poate  ajuta sa pierdeti 100 de kilocalorii in 30 de minute. Fiti moderate insa, deoarece nu doriti sa slabeasca si contul vostru!

10.  Si activitatile placute petrecute impreuna cu persoana iubita, cum ar fi alinturile, tandreturile, sexul va vor ajuta sa pierdeti din calorii.

Alte propuneri. Daca lucrati mai mult sezand pe scaun, la birou puteti adopta o pozitie care sa va ajute sa ardeti niste calorii suplimentare fara prea mare efort. Cand stati  la birou incercati sa va tineti spatele cat mai drept. Veti solicita astfel muschii si veti reusi sa ardeti ceva mai multe calorii. De asemenea, incercati sa o luati cat mai des pe scari in loc sa luati liftul. Chiar si in somn puteti arde calorii. Este nevoie sa dormiti suficient, deoarece lipsa somnului conduce la ingrasare, reflexele hormonale maresc senzatia de foame.

 Pentru a afla mai multe detalii despre cum sa slabesti, te invit in Cura de slabire si sportul!