Vrei un posterior sexy?

Multe femei neglijeaza aspectul posteriorului lor, mai ales in perioada tineretii.  Cu trecerea timpului, posteriorul isi pierde insa fermitatea si aspectul rotund, ridicat. Asa cum stim deja ca sanii se pot modela, tot astfel si posteriorul poate fi lucrat. Asa ca, daca iti doresti un posterior tare si sexy indiferent de varsta pe care o ai, iti recomand sa incepi un program zilnic de exercitii fizice.

Sunt foarte multe femei care se plang de faptul ca au un posterior foarte mare. Altele sufera deoarece este aproape inexistent. Indiferent daca ai sau nu complexe legate de aceasta parte a corpului tau, iti recomand sa faci sport. Chiar si un posterior sexy are nevoie de antrenamente pentru a ramane asa si peste cativa ani.

Pentru a obtine rezultatul dorit, poti merge la o sala de sport sau poti practica cateva exercitii extrem de benefice in propria locuinta.

Nu ai idei? Iata exercitiile recomandate de noi:

Exercitiul 1

Se executa stand in genunchi, cu coatele sprijinite pe podea, in pozitia capra. Intinde piciorul drept in spate. Incearca sa ridici piciorul cat de mult poti, incordand fesele si coapsele. Trebuie sa faci 15 repetari cu pauza intre ele. 

Schimba apoi piciorul!

Exercitiul 2

Stai in picioare, sprijinita cu mainile de spatarul unui scaun. Fa ridicari cu cate un picior, in spate, intr-un unghi de 90 de grade. Mentine fesele incordate si sustine timp de cateva secunde pozitia finala. Revino apoi la sol cu piciorul si reia exercitiul cu piciorul celalalt. Fa cate 15 repetari cu fiecare picior. Sunt recomandate cate 3 serii, cu pauze de cateva minute intre ele.

Exercitiul 3

Tot din pozitia initiala a exercitiului 2, stand in picioare cu mainile sprijinite pe spatarul unui scaun, ridica in laterala piciorul, tinand fesele incordate. Mentine fesele incordate si sustine timp de cateva secunde pozitia finala. Revino apoi la sol cu piciorul si reia exercitiul cu piciorul celalalt. Fa cate 15 repetari cu fiecare picior. Sunt recomandate cate 3 serii, cu pauze de cateva minute intre ele.

Exercitiul 4

Se executa stand in genunchi, cu coatele sprijinite pe podea, in pozitia capra. Ridica piciorul drept in laterala, usor. Ajund intr-un unghi de 90 de grade cu celalalt picior. In toata acesta perioada piciorul este indoit din pozitia de stat in genunchi. Deschide apoi piciorul intr-o linie dreapta.  Fa cate 15 repetari cu fiecare picior. Sunt recomandate cate 3 serii, cu pauze de cateva minute intre ele.

  • executa exercitii fizice de 3 ori pe saptamana
  • incearca sa variezi ordinea pentru a nu te plictisi