Vrei picioare senzuale?

Visul oricarei femei (dar si al barbatilor): picioare lungi, subtiri si tonifiate! Si daca la lungime nu se mai poate lucra efectiv daca ai depasit o anumita varsta, cu siguranta se poate lucra la aspectul lor general. Iar niste picioare sexy, subtirele si bine lucrate cu siguranta vor crea si impresia de lungime, mai ales cu ajutorul unui toc ceva mai inalt. Iti propunem in continuare 5 exercitii pentru picioare senzuale, care vor contura si defini forma lor, fara a lucra in mod excesiv sau dizgratios muschii. Feminin si ultra-sexy!

Inainte sa te arunci la exercitii foarte complicate sau avansate, este bine sa faci o scurta incalzire cu miscari simple dar eficiente:

  • sarituri simple;
  • sarituri ridicand succesiv genunchii pana ce acestia lovesc palmele, bratele fiind flexate din cot in talie;
  • sarituri intinzand succesiv picioarele in fata (de 10 ori) si apoi in spate;
  • sarituri cu rotiri de trunchi in stanga si dreapta;
  • sarituri flexand pe rand picioarele in spate, astfel incat calcaiul sa atinga posteriorul.

Executa cate zece din fiecare si apoi poti sa treci la programul propriu-zis.

Exercitiul 1

Asaza-te in fata unui scaun, in pozitie verticala, spatele drept si picioarele departate. Indoaie genunchii, coborand sezutul pana simti ca atingi usor scaunul si apoi revino la pozitia initiala. Miscarile trebuie sa fie lente si nu uita sa inspiri si sa expiri. Repeta exercitiul de 20 de ori.

Exercitiul 2

Exercitiul la zid. Cu spatele drept, lipt de zid, coboara usor sezutul, genunchii indoiti, pana formeaza un unghi de 90 de grade. Mentine spatele drept si picioarele lipite. Ramai in aceasta pozitie cat poti de mult, vei observa imediat cum muschii picioarelor se vor incorda si contura.

Exercitiul 3

In picioare, bratele pe langa corp, ridica genunchiul piciorului drept spre piept. Intinde apoi acelasi picior in fata, coborand trunchiul, pana ajungi in pozitie de fandare (piciorul stang indoit in spate, genunchiul pe podea, iar dreptul indoit in fata, cu sprijin pe talpa). Impinge in piciorul drept, ridica-te si revino la pozitia initiala. Repeta exercitiul de cate 10 ori cu fiecare picior.

Exercitiul 4

Acest exercitiu este inversul celui prezentat anterior, avand aceeasi pozitie initiala. De aceasta data insa, dupa ce ridici genunchiul il vei  cobori spre spate, pana ajungi in pozitia de fandare. Executa 10 repetari pentru fiecare picior.

Exercitiul 5

Din pozitie verticala, indeparteaza picioarele, flexeaza usor genunchii si ridica mana stanga inainte, la nivelul umerilor. Ridica piciorul drept si descrie cu el un cerc dinspre exterior spre interior, venind sa loveasca mana stanga. Repeta miscarea de 10 ori si apoi schimba piciorul.