Trucuri si ponturi pentru silueta ta


Stim foarte bine ca fructele si legumele sunt elemente esentiale in orice dieta, sunt pline de vitamine, minerale si fibre. Acestea contribuie la starea de sanatate, prevenind anumite boli si oferind energie organismului. Pentru a beneficia de avatajele fructelor si legumelor asupra organismului uman, trebuie sa mananci cel putin cinci portii de fructe/legume zilnic. Din pacate insa, sunt foarte putini oameni care mai tin cont in ziua de azi de necesitatea fructelor si legumelor.

Trucuri&Ponturi

Atata timp cat esti o consumatoare de fructe si legume, nu conteaza cu adevarat daca ele sunt fierte, in conserve, uscate, proaspete sau congelate.

Evident, trebuie sa ai grija cu fructele din conserve! Citeste cu atentie modul in care sunt conservate  si termenul de valabilitate. Pentru a nu avea probleme este bine sa studiezi si continutul siropului din conserva de fructe.

Fructele si legumele proaspete, de sezon sunt cele mai bune, in mod special atunci cand sunt  consumate crude si cat mai proaspete posibil.

Nu taia coaja niciodatala fructe deoarece  cele mai multe din valoarile de nutrienti este chiar sub nivelul cojii.

Evita sa mananci inainte de a te culca. Alege o salata de proteine, cu putine calorii, cu cel putin doua ore inainte de a te baga in pat. Evita sa consumi orice tip de carbohidrati inainte de culcare (paine, paste fainoase, orez, cartofi, etc). Ceea ce mananci si modul in care  mananci este foarte important, daca doresti sa ai un abdomen plat.

Secretul abdomenului plat

Pentru a obtine un abdomen plat tonifiat va trebui scapi de grasimea care acopera muschii stomacului. Cel mai bun mod de a scapa de „colaceii” de pe abdomen, este acela de a-ti schimba obiceiurile alimentare, de a elimina grasimile si de a face sport.

Exista numeroase tipuri de exercitii abdominale, unele sunt mai eficiente, altele sunt simple exercitii pentru incepatori si altele sunt destinate persoanelor avansate, avand o complexitate mai mare.

Exercitii pentru abdomen

Stai intinsa pe spate, pe o salteluta pilates, cu genunchii indoiti si cu mainile incrucisate pe piept. Ridica-te de pe salteluta cu partea superioara a corpului si mentine aceasta pozitie timp de 30 de secunde, incordand abdomenul. Repeta miscarea de 30 de ori.

Din aceeasi pozitie, ridica bazinul, formand o linie continua cu genunchii, tinand abdomenul si fesele incordate. Pastreaza pozitia finala timp de 30 de secunde iar apoi revin-o la sol. Efectueaza 30 de repetari iar apoi relaxeaza-ti musculatura.

Incepe cu serii de 30 de exercitii in fiecare zi. Cand corpul tau va fi pregatit, mareste numarul de exercitii. Important este sa urmezi zilnic programul pentru a vedea efectele cat mai repede.

Pentru a avea un abdomen plat trebuie sa combini miscarea cu o dieta stricta, bazata pe fructe, legume si minim 2 litri de apa plata pe zi.