Trucuri pentru un program de fitness perfect

Programul dumneavoastra de fitness si pierderea in greutate pe care o asteptati nu trebuie sa fie ceva foarte complicat. Trebuie sa va faceti exercitiile cu placere si sa aveti rabdare, pentru ca efectele nu se vad imediat. Si totusi, exercitiile vi se par foarte obositoare si, de cele mai multe ori, ati prefera sa nu le faceti, pentru ca parca si motivatia va lipseste. Iata cateva trucuri pentru un program de fitness perfect!

Stabiliti unde va aflati si unde vreti sa ajungeti!

V-ati zis de o suta de ori ca de maine o sa va apucati de exercitii. Totusi, nici pana acum nu ati reusit si v-ati gasit tot felul de scuze sa amanati momentul. Este timpul sa renuntati la ele, sa va mobilizati si sa treceti la treaba.




Aflati tot ce se poate despre cum se poate slabi

Nu trebuie sa fiti frustrata ca exercitiile nu va ajuta sa slabiti atat cat v-ati dori. Mai mult ca sigur, nu aveti la indemana informatiile necesare pentru a va ajuta sa ajungeti la greutatea pe care v-ati propus-o. Circula atatea solutii-minune si atatea modele de diete, ca nu mai stiti pe care sa o aplicati. Incercati sa faceti diferenta intre mit si realitate si asigurati-va ca ati ales metoda cea mai potrivita pentru dumneavoastra.

Incepeti prin a face miscare in fiecare zi

Nu este nevoie de sali de fitness pentru a va mentine greutatea ideala. Este nevoie doar sa nu fiti complet sedentara. Mergeti pe jos, cu bicicleta, la bazin etc. Fiti activa! O sa descoperiti in scurt timp ca va simtiti mult mai bine.

Faceti exercitii unde si cand va simtiti confortabil

Nu este nevoie sa dati buzna la sala de gimnastica pentru a incepe programul. Puteti sa slabiti si acasa, unde va simtiti cel mai bine. In plus, aceasta solutie este si mult mai economica. Faceti-va un plan de bataie, pe care incercati sa il urmati.


Asigurati-va ca mancati ce trebuie

Nu uitati ca o alimentatie sanatoasa, combinata cu exercitii fizice, presupune sanatatea organismului. Nu este nevoie sa acumulati mai multa energie decat cea pe care o consumati. Aveti grija ca alimentatia dumneavoastra sa fie echilibrata si sa cuprinda toate elementele necesare unei nutritii sanatoase.

Monitorizati-va progresele

Odata ce v-ati obisnuit sa faceti miscare, puteti trece la etapa urmatoare. Includeti exercitii cardio, asa va veti concentra pe calea de urmat. Treptat, cresteti intensitatea exercitiilor, pentru a va asigura ca sunt suficient de solicitante. Monitorizati-va rezultatele si comprati-le cu cele de saptamana trecuta. Nu-i asa ca este imbucurator sa vedeti cat ati progresat in doar o saptamana?