Trucuri pentru un abdomen plat

Toti ne-am dori un abdomen plat si bine definit. Dar nu toti avem rabdare si nici timp pentru exercitii la sala. Din fericire, chiar si in aceste conditii, daca urmam niste reguli de alimentatie simple si nu suntem complet sedentari, putem sa ne atingem scopul. Asadar, iata cateva sfaturi foarte utile pentru a ajunge mai repede la un abdomen plat.

  • Beti cel putin un litru de apa (de preferinta, plata), intre mese. Evitati sucurile carbogazoase in timpul mesei. Gazul pe care il contin favorizeaza cresterea volumului abdominal.
  • Mancati paine integrala, in loc de paine alba (aceasta din urma este mai bogata in amidon si, prin urmare, fermenteaza mai mult).
  • Consumati legume proaspete in cantitatea suficienta si incercati sa limitati consumul de legume uscate.
  • Inlocuiti sucul de portocale cu un compot de fructe sau cu fructe uscate, mai putin iritante.
  • Evitati sa mancati prea gras si cu mult sos. Renuntati la guma de mestecat, prajituri, varza,  ceapa, paste, orez, gris. Consumati lactatele separat, intre mese, si nu alaturi de alte mancaruri.
  • Renuntati la alcool si cafea, responsabile pentru iritatiile de colon.
  • Gatiti gustari vegetariene o data sau de doua ori pe saptamana (de preferinta, seara).
  • Alternati carnea de vita si pestele. Nu consumati carne de doua ori pe zi.
  • Nu mancati prea iute sau prea piperat.
  • Renuntati la „rontanele” intre mese. Mai bine mancati un mar in fiecare dupa-amiaza.
  • Limitati cantitatea de sare pe care o consumati. Aceasta retine apa in tesuturi si poate avea ca efect aparitia pielii cu aspect de coaja de portocala.
  • Nu mancati pe fuga! Mancati incet, mestecati bine si stati la masa cel putin 20 de minute.
  • Nu mancati prea mult.
  • Anumiti complementi alimentari (cum ar fi carbunele vegetal, argila alba, chimenul) va pot ajuta in eforturile dumneavoastra. Nu uitati de probiotice, care se gasesc in anumite produse lactate, pentru a va reechilibra flora intestinala.
  • Faceti o serie de douazeci de abdomene dimineata si seara. Contractati-va muschii abdominali si pe parcursul zilei, de cate ori aveti ocazia.
  • Mergeti pe jos si urcati pe scari, in loc sa luati liftul.