Tipsuri pentru sani mai fermi

Daca practicati un antrenament fizic corect si constant, special adaptat pentru zona pieptului, puteti obtine sani mai fermi si mai bine conturati.  Desigur, nicio activitate fizica nu va asigura schimbarea dramatica a aspectului sanilor si nici cresterea acestora, dar mentinerea unui ritm constant de antrenament va garanteaza o imbunatatire vizibila a fermitatii lor. 
Pe langa aceste antrenamente, este important sa ganditi in detaliu o ingrijire corespunzatoare a sanilor, pentru ca numai un „pachet” complet de ingrijire va poate asigura sanatatea si tonifierea bustului.
Sanii sunt formati din tesut gras, nu din muschi. De aceea, cel mai mare pericol la care sunt expusi este lasarea lor. Exercitiile destinate bustului actioneaza prin sporirea tonicitatii sanilor si prin prevenirea unei posibile lasari, mai ales dupa sarcina, alaptare si intarcare, cand sanii sunt supusi unor schimbari majore si sufera tranformari bruste de dimensiuni.
  • Flotarile sunt la lucru mai multe grupe de muschi, inclusiv pe cei situati in zona bustului. Incercati sa faceti doua seturi a cate 10 flotari zilnic.
  • Incercati sa va obisnuiti si cu ridicarile de greutati. Executate stand pe spate, aceste exercitii sunt ideale pentru sani. Alegeti gantere usoare, pentru ca scopul dumneavoastra nu este acela de a va spori masa musculara, ci de a oferi o fermitate suplimentara sanilor. Tineti mainile pe langa corp si ridicati incet bratele, indoind putin coatele ca sa va creati un sprijin. Realizati 10 ridicari si repetati acest exercitiu de trei ori.
  • Pentru ca sanii dumneavoastra sa fie mai frumosi si mai fermi, trebuie sa va asigurati ca pielea nu-si pierde elasticitatea, lucru pe care-l puteti rezolva usor daca mentineti o hidratare locala corespunzatoare, cu ajutorul cremelor si al uleiurilor hranitoare.
  • Este important sa beti suficienta apa si sa faceti dusuri reci. 
  • Masati-va sanii regulat, cu miscari usoare, delicate si circulare, incepand din interior catre exterior.