TaeBo pentru brate

Una dintre cele mai solicitante tehnici de antrenament este TaeBo, o combinatie de arte martiale, aerobic, box si pasi de dans. Andreea  a  dezvoltat in orele sale un antrenament special creat pentru clientele ei, bazat pe miscari gratioase si feminine, cu un nivel ridicat de intensitate, pentru cele mai bune rezultate in slabire si tonifiere. Ea a combinat elementele de forta si rezistenta cu pasi de dans si tehnici din artele martiale, intr-un antrenament solicitant,  care dezvolta rezistenta, imbunatateste tonusul muscular si coordonarea.

Exercitiile pentru brate create de Andreea au rezultate rapide, iti tonifiaza si alungesc muschii si imbunatatesc flexibilitatea. In plus, orele de TaeBo sunt pline de energie si te ajuta sa elimini tot stresul acumulat peste zi!

Din pozitie de genuflexiune usoara, strange pumnul si incordeaza bratele. Cu mana dreapta tii garda, stanga loveste la nivelul umarului. Incordeaza abdomenul, retrage mana stanga si lovesti cu cotul drept.  Miscarile sunt rapide si muschii permanent incordati. Expira pe fiecare lovitura. Pentru cele mai bune rezultate  trebuie sa executi 3 seturi a cate  8  repetari rapide pentru fiecare brat. 

Din genuflexiune, mentine pozitia si flexeaza coatele la nivelul umarului. Rasuceste rapid  trunchiul, pivoteaza piciorul din spate si loveste scurt si energic, alternative cu fiecare brat.  Este un exercitiu complex, care necesita multa coordonare si arde multe calorii. Pentru cele mai bune rezultate executa cate 4 seturi a 8 lovituri duble.

Departeaza  picioarele la niveul umerilor, bratul stang e ridicat si flexat, dreptul este flexat, cu pumnul strans.  Incordeaza abdomenul si loveste scurt cu bratul stang, fara sa intinzi cotul. E important sa mentii muschii bratelor incordati si sa folosesti intens tricepsul pentru a retrage bratul langa trunchi. Exercitiul iti tonifiaza bratele, lucreaza spatele si abdomenul si iti provoaca coordonarea. Pentru rezultate optime iti recomand sa executi alternativ cate 4 seturi a 8 repetari.

Din pozitie de genuflexiune ridica bratele in garda, mentinand spatele drept si abdomenul incordat. Departeaza coatele de trunchi pana la nivelul umerilor si incordeaza bine abdomenul. Foloseste-ti talia si laterala coapsei pentru a ridica genunchiul drept de pe sol. Concomitent, incordeaza bratul drept si trage scurt si energic de cot spre genunchi. E important sa te fortezi sa lucrezi din talie si sa incordezi bine bratul si piciorul. Exercitiul este foarte eficient pentru remodelarea bratelor si mai ales a zonei de axila, care de obicei este acoperita de grasime si lipsita de tonus.

 www.ladyfit.ro

 Daca practici deja acest tip de exercitii si esti multumita de forma
bratelor tale, te invitam sa impartasesti acest sport si celorlalte
mamici din Salonul de frumusete!