Sporturile ideale pentru 30 de ani

Toata saptamana va realizati constiincios treburile casnice, mergeti la birou, va luati copii de la gradinita si va ocupati de prepararea meselor zilnice, sanatoase si gustoase. 
In weekend insa (sau seara) este momentul sa dedicati macar o ora propriei intretineri corporale, un antrenament necesar atat pentru a va mentine o silueta de invidiat, cat si pentru a va asigura o sanatate de fier si a alunga stresul acumulat, recapatandu-va echilibrul.
Iata trei sporturi ideale pentru oamenii ocupati, care nu necesita mult timp de antrenament si care se pot practica foarte facil, in tandem cu alte activitati (plimbarea alaturi de copiii dumneavoastra, mersul la picnic etc.).
Jogging
Sport recomandat pentru beneficiile sale medicale si influenta relaxanta pe care o are asupra spiritului, alergarea este o activitate ideala, pentru ca fiecare „runner” o poate practica in ritmul propriu, alternand momentele de efort cu cele de plimbare in natura.
Jogging-ul va ridica moralul, alunga tensiunile acumulate peste zi si ajuta la dezvoltarea increderii in propriile forte.
Din punct de vedere fizic, cursele de alergare va intaresc sistemul cardio-vascular si va tonifica coapsele si fesele. Acesta activitate de exetrior va permite, de asemenea, sa va oxigenati organismul si sa va refaceti rezervele de energie.
Rolele
Iata o activitate care se poate practica oriunde si in orice moment al zilei, de primavara pana toamna tarziu. Foarte usor de deprins, acest antrenament va sculpteaza silueta rapid, asa cum ati visat, si va intareste muschii coapselor si pe cei fesieri. In plus, practicat frecvent, antrenamentul ajuta la diminuarea stratului dezagreabil de celulita.
Bicicleta
Fara sa va puna in pericol articulatiile, acest sport va ofera posibilitatea unui antrenament cotidian (in exterior sau in interiorul casei, daca dispuneti de o bicicleta medicinala) care nu presupune un efort epuizant.
Mersul pe bicicleta este ideal pentru o buna oxigenare a organismului, pentru dezvoltarea rezistentei la efort si pentru lucrarea partii inferioare a corpului. Pedalarea amelioreza circulatia venoasa si va ofera posibilitatea de a scapa de senzatia de picioare grele.