Slabeste fara efort cu gimastica pasiva

Stim cu totii ca sportul este absolut necesar intr-o cura de slabire, nu numai pentru arderea caloriilor, ci si pentru definirea si intarirea musculaturii. Insa pentru a face exercitii eficiente este nevoie de o anumita stare fizica. Cei care nu sunt in forma obosesc rapid, inainte de a apuca sa termine intregul antrenament, iar dupa, fac febra musculara sau chiar se accidenteaza.

Sportul nu este intotdeauna o placere. Exercitiile obositoare nu fac decat sa adauge un stres suplimentar, si fizic si psihic. Pentru unii miscarea este o corvoada in plus si, impreuna cu dieta alimentara, ii face sa renunte la programul de slabit. Din fericire, pentru acestia exista, in saloanele de infrumusetare, aparatura moderna, care le permite sa-si „lucreze” muschii, fara sa faca nici cel mai mic efort.

Fitnessul pasiv poate fi practiat de oricine, indiferent de varsta sau starea de sanatate. Chiar si cei cu probleme cardiovasculare, care nu ar putea depune niciun fel de efort, pot sa faca gimnastica pasiva, fara a risca nimic.

Cum se fac exercitiile: saloanele care ofera asa ceva cunt dotate cu niste mese speciale, asemanatoare aparatelor din salile de forta. Diferenta este ca mesele acestea nu necesita niciun efort din partea ta. Ele fac toata treaba, dar asta nu inseamna ca muschii nu lucreaza. Pe fiecare dintre mese petreci in jur de 10 minute, apoi treci la urmatoarea. O intreaga sedinta dureaza in jur de o ora, iar dupa aproximativ 10 sedinte, efectuate cu o frecventa de 2-3 sedinte pe saptamana, deja incep sa se vada rezultatele.

Despre ce rezultate este vorba:

  • slabire in centimetri
  • reducerea celulitei
  • intarirea si definirea muschilor
  • reducerea stresului si a oboselii
  • revitalizarea corpului
  • reglarea tranzitului intestinal
  • corectarea tinutei
  • imbunatatirea mobilitatii
Aparatele speciale din saloane, acele mese de gimnastica, nu numai ca lucreaza muschii dar realizeaza si un masaj foarte eficient. Astfel se elimina celulita si surplusul de apa, se imbunatateste circulatia. In plus, sunt mobilizate articulatiile fara a fi suprasolicitate si se maseaza in profunzime spatele.

Gimnastica pasiva este recomandata nu numai celor „lenesi”, care nu suporta efortul, ci si celor cu probleme de sanatate care nu le permit sa faca sport. Este vorba de cardiaci, astmatici, persoane cu probleme la coloana.

Beneficiile gimnasticii pasive (fata de sport)

  • Nu transpiri, nu obosesti
  • Nu trebuie sa fii in forma pentru a putea arde multe calorii
  • Nu faci febra musculara
  • Nu iti solicita articulatiile
  • Nu iti solicita spatele
  • Nu exista riscul de accidentari
  • Alunga stresul, nu provoaca stres suplimentar
  • Poate fi practicata si de persoanele cu probleme de sanatate.