Exercitii pentru un chip mereu tanar

Obrajii cazuti si umflati, precum si barbia dubla sunt defecte ce pot transforma complet un chip frumos, facandu-l sa para imbatranit si lipsit de frumusete.

Iata cateva exercitii speciale pentru corectarea acestor probleme. Ele trebuie facute cu regularitate, in fata oglinzii, respectand timpii recomandati de executie.

Pentru obraji mai fermi

  • Zambiti cat mai des, ca exercitiu, incercand sa reproduceti cat mai bine un suras natural. Alternati zambetul cu buzele stranse cu un suras larg, aratandu-va dintii.
  • Stati in fata oglinzii, pentru a va coordona mai bine miscarile, si incercati sa va atingeti varful nasului cu buza superioara,  ridicand colturile buzelor. Pastrati pozitia timp de 10 secunde si repetati miscarea de 5 ori.
  • Zambiti intr-o maniera cat mai exagerata in fata oglinzii. Strangeti buzele si zambiti cat mai larg, ca si cum ati incerca sa va atingeti urechile cu colturile buzelor. Pastrati pozitia 8-10 secunde, apoi relaxati-va. Repetati de 5 ori.
  • Strangeti buzele si zambiti, apoi sugeti-va obrajii. Pastrati pozitia 5-8 secunde, apoi relaxati-va. reluati exercitiul de 5 ori.
  • Cu gura inchisa, umflati obrazul drept, mentineti pozitia 8-10 secunde, apoi relaxati-va. Reluati exercitiul pentru obrazul stang. Repetati miscarile de 5 ori pentru fiecare obraz.

Pentru prevenirea barbiei duble

  • Incepeti prin a trage buza inferioara catre interior si a o aseza peste dintii de jos. Deschideti larg gura, apoi miscati maxilarul catre in jos si catre sus. Incercati sa faceti aceste miscari atat cat suportati, apoi relaxati-va fata.
  • Aplicati lovituri usoare, cu partea superioara a mainii, la nivelul barbiei. Repetati miscarea atat cat puteti si refaceti exercitiul de fiecare data cand va aduceti aminte.
  • Mestecati guma. Acest lucru va va ajuta sa ameliorati problema barbiei duble.
  • Stati jos, cu spatele drept si gura inchisa. Ridicati capul, privind in tavan, apoi ridicati buza inferioara peste cea superioara, pana cand simtiti o contractie la nivelul barbiei.
  • Pastrati pozitia 5-8 secunde, apoi relaxati-va. Repetati miscarile de 5 ori la rand.