Exercitii pentru sani mai frumosi

Rapid si eficace, antrenamentul pe care vi-l propunem este cu atat mai simplu cu cat se poate realiza acasa, fara a va deplasa la sala de fitness. Pentru a va mentine sanii fermi si tonifiati, tot ce trebuie sa faceti este sa realizati exercitiile de mai jos cat mai des, de preferat de doua-trei ori pe saptamana.

Exercitiul 1: Un plus de fermitate

  • Intindeti-va pe jos, pe un covor special de gimnastica, plasand mainile pe sol, de o parte si de alta a pieptului.
  • Impingeti in maini si, sprijininandu-va pe varful picioarelor, incercati sa va ridicati corpul de la sol cativa centimetri.
  • Ramaneti in aceasta pozitie nemiscata cateva secunde. Pe cat posibil, aveti grija ca trupul dumneavoastra sa fie paralel cu solul.
  • Expirati lent si reveniti la pozitia de plecare.
  • Realizati aceste exercitiu de 15-20 de ori la rand.


Exercitiul 2: Intinderi 

  • Intindeti-va pe spate, cu picioarele indoite, usor departate si talpile mentinute pe sol.
  • Tineti in maini o minge medicinala (cu o greutate de aproximativ un kilogram).
  • Ridicati mingea in sus, intinzand bratele vertical.
  • Inspirati si coborati incet bratele catre varful capului, pana atinge solul si simtiti o intindere la nivelul sanilor.
  • Tineti mainile intinse la maximum.
  • Expirati si reveniti la pozitia de plecare, mentinand mainile intinse pe verticala.
  • Realizati acest exercitiu de 15-20 de ori.

Bine de stiut!

  • Stati cat mai drepte, cu spatele ferm, abdomenul „supt” si contractat, mai ales daca sunteti nevoite sa petreceti cateva ore pe zi stand asezate la un birou sau la calculator.
  • Realizati cel putin o data pe saptamana un masaj al sanilor, pentru a le mentine fermitatea. Utilizati uleiurile speciale de masaj pe care le gasiti la plafare (concepute tocmai pentru a mentine sau a reda tonusul unui bust lasat sau prea moale).
  • Faceti dusuri cu apa rece (suportabila insa), insistand in mod deosebit asupra sanilor.
  • Intinderile de dimineata, dupa trezire, sunt ideale.