Exercitii pentru sani frumosi

Toate femeile isi doresc sani frumosi si plini de fermitate. Daca la 20 de ani sanii unei femei sunt o adevarata arma de seductie, in timp, acestia isi pierd fermitatea si tonusul, lasandu-se  mai ales dupa o eventuala sarcina. Ceea ce este bine de stiut, este faptul ca sanii pot fi modelati si fara ajutorul chirurgiei estetice. Cum? Cu ajutorul exercitiilor fizice.

Ai grija! Cu cat incepi un program de lucru din timp, cu atat efectele benefice vor fi mai mari si mai rapide!

Flotarile

Renumitele flotari sunt extrem de benefice pentru tonifierea si ridicarea sanilor. Acestea ofera fermitate muchilor pectorali modelandu-ti sanii si pastrandu-le fermitatea. Poti apela la ajutorul peretelui sau la spatarul unui scaun. Stai cu fata la perete, sprijindu-te cu palmele de acesta, cu picioarele departate si la o distanta de 1 metru de perete. Incepe flotarile in serii de cate 10 cu pauze intre ele. Nu uita sa tii spatele drept.

Dupa un program de cateva zile vei observa schimbarile.

Ganterele

Poti face tot felul de exercitii utile pentru sani cu ajutorul ganterelor de 1 kg. Stai intinsa pe spate, pe o saltea sau chiar pe pat si ridica in acelasi timp ambele brate in unghi de 90 de grade. Cateva serii de 15 repetari te vor ajuta sa-ti mentii tonici sanii. Poti executa aceste exercitii si cu fiecare brat alternativ.

Tot cu ajutorul ganterelor, din aceeasi pozitie, poti duce mainile pe spate, fie ambele odata fie alternativ. Si acest exercitiu trebuie realizat constant si in mai multe serii.

Tractiunile

Incearca sa improvizezi o bara orizontala, care sa fie suficient de rezistenta pentru a-ti sustine greutatea corpului. Cateva ridicari cu ajutorul bratelor vor avea efecte benefice asupra sanilor tai.

Incordarea bratelor

Achizitioneaza o minge destul de rezistenta (ex. O minge de tenis) pe care prinde-o in maine, la nivelul sanilor. Impinge ambele brate incordandu-le. Poti efectua acest exercitiu doar cu palmele. Prinde-ti palmele si impinge cu putere una in cealalta.

Elasticele

Achizitioneaza un elastic rezistent pe care indoaie-l in doua, realizand o banda suficient de bine stransa. Apuca banda cu mainile de cate un capat si trage cu putere de ea. Mainile si banda trebuie sa fie la nivelul sanilor pentru a incorda muschii pectorali. Repetand de mai multe ori exercitiul, se vor vedea si efectele.