Exercitii fizice anti-celulita

Exercitiile fizice joaca un rol extrem de important în arderea  grasimilor acumulate în organism. Prin urmare, fiecare persoana ar trebui sa faca suficienta miscare, cu scopul de a preveni oprirea grasimilor in organism. 

In cazul in care discutam de prevenirea celulitei, atunci lucrurile sunt mult mai simple. Un program zilnic de sport (chiar si mersul pe jos, intr-un ritm ai alert) poate impiedica aparitia celulitei.

In cazurile severe de celulita, trebuie ca masurile luate sa fie mult mai drastice, respectate pas cu pas si verificate de catre un specialist.

Indiferent de gradul de celulita pe care il ai, noi iti recomandam cateva exercitii simple care, realizate constant alaturi de un regim alimentar, te vor ajuta sa scapi de tesuturile cu aspect de „coaja de portocala”.

Mersul pe jos

Poate ca pare banal insa mersul pe jos, in mod alert ajuta la eliminarea celulitei. Alege o ora in fiecare seara si un loc in care sa poti face acest tip de miscare. Daca doresti sa eviti aglomeratia din parcuri poti opta chiar si pentru o gradina zoologica.

  • În prima saptamâna – zece minute
  • A doua saptamana – o jumatate de ora
  • A treia saptamana – trei sferturi de ora
  • A patra saptamana – o ora pe zi

Mergi intr-un ritm alert, consumand apa plata de cate ori simti nevoia. Daca ti se pare dificil, invita-ti o prietena care sa te insoteasca. Un ritual de genul acesta te va ajuta sa te si relaxezi nu doar sa scapi de celulita.


Abdomene

Abdomenele te ajuta sa scapi de burtica plina de celulita. Pentru a scapa si de celulita de pe fese si coapse incearca urmatorul exercitiu:

Stai intinsa pe spate, cu calcaiele pe podea, si ridicate in unghi de 45 de grade. Incordeaza abdomenul, fesele si coapsele. Trebuie sa faci zilnic cate trei serii de 10-15 ridicari, in prima saptamana. Treptat, vei putea mari numarul de abdomene fara a forta insa.


Ridicarea calcaielor

Stai in picioare pe o portiune tare; sprijinindu-te cu manile de spatarul unui scaun. Ridica-te pe varfuri si mentine pozitia pana numeri la 5. Repeta acest exercitiu de 15 ori in 3 serii/ zi. Te va ajuta sa-ti tonifici musculatura coapselor si a feselor. 

Bicicleta

Stai intinsa pe spate, pe o salteluta pilates si mimeaza mersul pe bicicleta avand corpul in forma de lumanare. Imita mersul pe bicicleta timp de 2 minute facand apoi pauza de 30 de secunde. Important este sa realizezi mai multe serii de „mers pe bicicleta”.

Podul

Intinsa pe podea, pe o salteluta pilates, cu genunchii indoiti si cu talpile pe sol, ridica fesele si abdomenul ca si cum ai forma un pod. Incordeaza muschii fesieri si muschii abdominali si vei scapa treptat de celulita. Trebuie sa mentii pozitia de „pod” timp de 10 secunde. Repeta exercitiul de 15 ori, in serii cu pauza de 10 minute.