Cum sa scapati mai repede de grasimea de pe brate?

V-ati saturat sa va tot ascundeti grasimea de pe brate in spatele manecilor lungi, chiar si in toiul verii? Vi se pare ca bratele dumneavoastra arata inestetic si ati dori sa fie mai suple si mai atragatoare? Trebuie as stiti ca grasimea acumulata aici nu se da jos asa de usor, dar, cu putina perseverenta si facand exercitiile care trebuie, sunteti cu un pas mai aproape de atingerea telului dumneavoastra.

Un regim adecvat

Reduceti grasimile din alimentatie si hraniti-va mai sanatos. Nu mancati la fast-food, renuntati la mancarurile care inoata in grasimi si, in general, faceti ce trebuie sa faceti. Pentru ca stiti deja unde gresiti.

Inotul

Inotul este o activitate fizica foarte placuta si foarte utila pentru scopul dumneavoastra. Aceasta este, poate, cea mai putin solicitanta metoda de a scapa de grasimea de pe brate. Inotati cate o lungime de bazin pentru fiecare stil de inot pe care il cunoasteti, iar apoi, inca o data, de la inceput. Daca nu stiti, invatati stilurile fluture si spate. Acestea sunt cele mai bune miscari de inot pentru fortifierea bratelor.

Flotarile

Toata lumea stie ca flotarile ajuta la intarirea musculaturii din partea superioara a corpului, muschii bratelor, ai pieptului si ai spatelui. Exista mai multe tipuri de flotari pe care le puteti face. Puteti incerca, pentru inceput, cu ajutorul mingii medicinale, sau cu flotari sprijinindu-va pe genunchi, si nu pe varfurile degetelor de la picioare. Dupa ceva antrenament, puteti trece la lucruri mai serioase.

Ridicarile la bara

La fel ca flotarile, si ridicarile la bara sunt foarte bune pentru intarirea musculatrii bratelor si, implicit, reducerea grasimii de aici. Trebuie sa va ridicati intreaga greutate folosindu-va doar de puterea bratelor, pana treceti cu barbia peste bara de sustinere. Desi este un exercitiu foarte dificil, este si foarte util, pentru ca solicita cam toti muschii bratelor.

Aerobic cu greutati

Cand faceti gimnastica aerobica, puteti sa va folositi si de niste gantere, pentru a spori solicitarea muschilor bratelor. Daca vi se pare prea dificil, puteti apela la acele bandane de mana cu greutati, care se gasesc in magazinele cu articole sportive.

Cel mai important, nu renuntati. La final, veti fi multumita de rezultat si va veti da seama ca a meritat efortul.