Cum sa ai un abdomen plat

Vara este in toi si toti ne dorim un abdomen plat si ferm. Din pacate, insa, timpul nu ne permite tuturor sa stam zilnic ore in sir in sala de sport. In plus, un abdomen plat si ferm nu se obtine atat de usor. Este nevoie de ceva munca! Insa, pentru cei care nu au timp sa treaca pe la sala de sport, dar care doresc sa inceapa un program de slabit si de tonifiere, noi va spunem cateva trucuri si ponturi care sigur ajuta la slabit. Sunt simple, insa, aveti nevoie de putina determinare!

shutterstock_613312151.  Apa plata trebuie consumata zilnic, cel putin 2 litri intre mese. Beti apa inainte de masa si nu dupa masa. Nu inlocuiti apa cu suc deoarece acesta baloneaza abdomenul.
2. Painea neagra fermenteaza mai putin deoarece nu contine amidon mult. Inlocuiti, asadar, painea alba cu paine integrala, neagra.
3. Legumele fac minuni daca sunt consumate proaspete si nu uscate. Astfel, morcovii, ardeiul gras, ardeiul capia, rosiile sau castravetii, sunt legume ce pot fi consumate la orice ora, in orice cantitati, proaspete, deoarece nu ingrasa.
4. Sucul de fructe proaspat, din portocale sau alte fructe acidulate, trebuie inlocuit cu sucul de morcov, telina, cu fresh-ul de legume, acesta fiind mai putin iritant.
5. Guma de mestecat, dulciurile, pastele, varza, ceapa, orezul, toate intretin dimensiunile abdomenului. In locul acestora, puteti consuma iaurturi, lapte degresat, fructe uscate, seminte.
6. Alcoolul, cafeaua, tutunul, toate irita colonul si sunt responsabile de balonare si deshidratare.
7. Seara sunt recomandate salatele simple, fara carne sau sosuri grele. Respectati aceasta regula in fiecare seara si veti scapa de colaceii de la burtica. Si somnul va fi mai linistit!
8. Si obisnuitele „rontanele” dintre mese trebuie inlaturate. Pufuletii, biscuiteii sau covrigii nu au ce sa caute in alimentatia unei persoane care isi doreste un abdomen plat.
9. Mancati incet si mestecati bine. O masa trebuie sa dureze aproximativ 30 de minute. Mestecati bine, nu va grabiti si injumatatiti portiile din farfurie.
10. Faceti zilnic abdomene. 20 de abdomene dimineata si 20 seara sunt suficiente pentru construirea unui abdomen ferm, in timp.