Brate tonifiate si gratioase!

Desi mai este ceva timp pana la Revelion, pun pariu ca ai pus deja ochii pe o rochita cu bretele sau spate gol, absolut innebunitoare. Da, insa daca nu ai niste brate tonifiate, numai bune sa fie aratate, ce te faci? Degeaba etalezi un decolteu ametitor daca bratele, nu tocmai aspectuoase, deturneaza atentia din decolteu asupra lor?

Iata cateva exercitii foarte simple care efectuate cu regularitate te vor ajuta sa porti cu placere si mandrie orice fel de rochie sau bluze fara maneci. Nici macar nu e nevoie sa mergi la sala, le poti face acasa, la orice ora.

  1. Nu uita sa faci cateva miscari de incalzire inainte de orice exercitiu fizic. In acest fel vei evita neplacuta febra musculara, exercitiile vor fi mult mai eficiente si-ti va fi mult mai usor sa te tii cu placere de ele si sa vezi rezultate intr-un timp cat mai scurt.
  2. Clasicele flotari nu pot lipsi din programul tau de tonifiere a bratelor. Fa macar 10 flotari in fiecare dimineata. Daca nu le poti executa ,,profesionist”, incearca varianta simplificata, cea in care te sprijini pe genunchi si ridici doar prima jumatate a corpului.
  3. Poti efectua urmatorul exercitiu atunci cand te uiti la televizor: sprijina-te in maini si ridica corpul in fata. Ridica si coboara corpul sprinijindu-te in maini si in talpi (care se afla pe sol), flexand bratele. Repeta de cel putin 20 de ori, de 4-5 ori pe saptamana.
  4. Daca nu ai gantere, umple niste sticle cu apa si foloseste-le in locul lor. Pentru inceput sunt suficiente cele de o jumatate de litru, insa cu cat devii mai buna la efectuarea exercitiilor, poti trece la sticle de ,,calibru” mai mare. Flexeaza fiecare brat de cate 20 de ori. Repeta exercitiul de mai multe ori pe zi.
  5. Aminteste-ti exercitiile din scoala generala, de la gimnastica de inviorare. Ridica bratele exact cum faceai atunci cand erai copil. Repeta miscarile de cate cel putin 16 ori fiecare.
  6. Stand in picioare sau pe un scaun in pozitie dreapta, tine in fiecare mana cate o greutate. Lasa bratele pe langa corp, cu palmele intreptate in sus. Incepe sa ridici, pe rand, cate o gantera/sticla, indoind cotul si aducand palmele pana la nivelul umerilor. Fa miscari usoare si lente si mentine controlul asupra intensitatii. Repeta de cate 20 de ori cu fiecare brat.
  7. Din pozitia in picioare sau pe o banca in pozitie dreapta, tine deasupra capului, cu ambele maini, o greutate destul de mare, dar pe care totusi sa-ti fie usor sa o sustii. Bratele sunt acum indoite si ar trebui sa formeze un triunghi deasupra capului. Coboara antebratele incet, in timp ce bratele raman perfect perpendiculare cu solul. Ridica greutatea si repeta miscarea de cel putin 20 de ori.
  8. Sari coarda. Poate suna pueril, insa saritul corzii este un exercitiu foarte bun pentru tonifierea bratelor. Boxeurii sar coarda mult si bine la antrenamente, asa ca nu te sfii sa te apuci sa topai mai ceva ca-n copilarie in fata blocului.
  9. Daca treci printr-o perioada ceva mai stresanta si ai suficient spatiu in casa pentru asa ceva, poti lua in considerare si ideea de a-ti cumpara un sac de box in care sa-ti descarci energia negativa si cu ajutorul caruia sa iti dezvolti si musculatura bratelor.
  10. Trebuie sa incerci sa mananci ceva mai echilibrat. Degeaba vei face cu sfintenie aceste exercitii, daca nu scapi si de stratul de grasime. Insa odata ce vei face toate acestea, te vei putea mandri cu cele mai frumoase brate din lume.

Mult succes!