4 exercitii pentru un abdomen plat

Indiferent de varsta, toate femeile isi doresc un abdomen plat. Si cum burtica apare imediat, mai ales in perioada sarbatorilor de iarna, noi va propunem sa incepeti inca de acum o serie de exercitii care fac minuni in privinta abdomenului. Va vor intra in reflex si nu veti avea probleme cu burtica indiferent cat de bogata va fi masa de Craciun.
1. Stai intinsa pe spate, pe o salteluta speciala. Tine mainile sub cap si picioarele indoite, cu talpile pe podea. Ridica abdomenul de la sol si tine-l incordat, impreuna cu fesele, timp de 30 de secunde. Coboara apoi si relaxeaza-te. Reia miscarea de 10 ori. Din aceeasi pozitie, ridica capul, apoi umerii de la sol, fara sa te ajuti de maini, si tine abdomenul incordat timp de 10-20 de secunde. Repeta exerciului de 10-20 de ori pentru inceput. Acesta este un exercitiu complet pentru abdomen care realizat constant, de 20-30 de ori/zi, are efecte garantate. 
2. Stai intinsa pe spate, cu picioarele indoite, cu talpile pe podea si cu mainile la ceafa. Din aceasta pozitie incearca sa apropii cotul drept de genunchiul stang. Ridica umarul drept si genunchiul stang pana se apropie suficient de mult. Alterneaza apoi. Executa exercitiul de 10 ori fara pauza. Acest tip de exercitiu ajuta la modelarea abdomenului si a coapselor.


3. Stai intinsa pe spate, cu mainile sub ceafa si cu picioarele intinse pe podea, unul langa celalalt. Ridica piciorul in perpendicular pe sol, cu talpa paralela cu plafonul. Incordeaza abdomenul si mentine pozitia timp de 5-10 secunde. Alterneaza apoi cu celalalt picior. Fa exercitiul in serii de 10-15 miscari pentru fiecare picior. Acest exercitiu ajuta la modelarea coapselor, a abdomenului si a feselor.
4. Stai intinsa pe spate, cu picioarele pe podea, unul langa altul si cu mainile la ceafa. Incordeaza abdomenul si ridica picioarele in unghi de 45 de grade cu solul. Din aceasta pozitie incepi si fa miscari de foarfeca. Acest exercitiu se face in serii de 10, cu pauza dupa fiecare serie. Este un exercitiu extrem de benefic pentru abdomen, coapse, fese.