Slabiti rapid 5 kilograme!

Daca va pregatiti pentru un eveniment important si vreti sa scapati rapid de cele cateva kilograme in plus acumulate in timp, exista cateva solutii salvatoare. Cele mai bune metode de a indeplini aceasta sarcina se reduc, desigur, la acordarea unei mai mari griji alimentatiei proprii si la cresterea nivelului de miscare zilnica.

Alimentatie

  • Incercati sa va alimentati cat mai mult cu fructe si legume proaspete, care contin nutrienti vitali pentru organism si care sunt sarace in calorii. Chiar daca aveti nevoie de o cantitate mare de astfel de alimente pentru a atinge senzatia de satietate, caloriile ingerate vor fi, oricum, reduse. Nu consumati vegetale congelate sau sub forma de conserva, pentru ca au un continut de zahar si de sare sporit si contin un numar mai mare de calorii decat fructele si legumele proaspete.
  • Mancati carbohidrati complecsi, care se gasesc in cerealele integrale. Este bine sa includeti in meniul zilnic cel putin o portie de astfel de cereale, pentru ca acestea va ofera energie pentru restul zilei si va mentin senzatia de satietate.
  • Includeti in alimentatie 120-180 g de proteine zilnic, portie pe care o puteti obtine din mancaruri ca pieptul de pui (fara piele), curcan sau vita. Alte produse bogate in proteine sunt tofu si fasolea uscata.
  • Cand gatiti, supravegheati cu atentie cantitatea de ulei si sare adaugata in preparate.
  • Renuntati complet la alimentele procesate, lucru care va poate ajuta sa pierdeti 4-5 kilograme in numai doua saptamani. Acest lucru va va mentine si o stare de sanatate mai buna si va imbunatati functionarea sistemului imunitar si digestiv.
  • Beti 8-10 pahare de apa zilnic. Atunci cand corpul este corespunzator hidratat, intreg organismul functioneaza mai bine, inclusiv metabolismul. Daca beti un pahar de apa inainte de masa, veti reusi sa nu mancati exagerat.
  • Evitati bauturile carbogazoase, pentru ca au un continut ridicat de zahar si calorii. Alcoolul este si el contraidicat si ar trebui evitat, in special atunci cand este vorba despre cocteiluri, care pot contine pana la 800 de calorii! Inlocuiti aceste tentatii cu apa plata, ceea ce va reduce acumularea de calorii si va va ajuta sa slabiti 2-2,5 kilograme intr-o saptamana.

Exercitii

  • Poate ca urati miscarea si mersul la sala nu incape in programul dumneavoastra, dar activitatea fizica este cheia pentru a slabi rapid si sanatos. Incercati sa faceti miscate de cinci-sase ori pe saptamana, macar 30 de minute.
  • Alergarea, dansul, jogging-ul, saritul coardei, gimnastica, baschetul, fotbalul, mersul pe bicicleta si tenisul sunt ideale pentru a arde calorii.
  • Daca va formati o rutina in acest domeniu si exersati zilnic, timp de 30 de minute, o activitate preferata si daca respactati cateva schimbari esentiale in dieta, puteti slabi 5 kilograme mai repede decat credeti.