Sa slabim la orice varsta!

Problemele cu ingrasarea pot aparea la orice varsta. Dar un regim de urmat la douazeci de ani poate fi total diferit de un regim indicat pentru 40 de ani, pentru ca organismul unei femei se schimba. Am pregatit pentru dumneavoastra niste sfaturi de urmat daca doriti sa slabiti, sa aratati perfect, sa va simtiti mai bine, mai in forma, la 20 de ani. Asadar…

La 20 de ani, cand ritmul este foarte intens

La 20 de ani, totul e pe fuga. Nu aveti timp pentru micul-dejun, nici banii nu va ajung sa cumparati zilnic fructe si legume, gatitul nu prea este o prioritate, in schimb mergeti mereu la fast-food cu prietenii, la film sau in cluburi, iar sportul nu prea isi face loc in programul dumneavoastra supraincarcat. In aceste conditii, este foarte probabil sa fi pus cateva kilograme in plus, care incep sa devina deranjante. Iata ce trebuie facut!

  • Trebuie sa nu mai sariti peste mese. Programul alimentar din fiecare zi trebuie sa constea neaparat in trei mese principale si macar o gustare, pentru a va asigura ca organismul dumneavoastra nu se suprasolicita.
  • Nu mai beti atata suc carbogazos. Alegeti sucurile light si neacidulate, sau consumati apa.
  • Nu mai consumati alcool seara. Alcoolul contine doar calorii goale, care se depoziteaza sistematic.
  • In loc de fast-food, consumati conserve sau mancaruri congelate (legume, fructe, peste, carne), care nu sunt scumpe.
  • Daca nu va gasiti timp sa mancati la masa, asigurati-va ca gustarile pe care le luati pe fuga sunt sanatoase: un sandvici cu pui, cu jambon, cu ton; salate fara maioneza; lactate si fructe.

Programul pe o zi:

Micul-dejun – o bautura calda, un pahar de lapte degresat, cereale sau paine, un fruct.

Pranz/seara – o ciorba de legume sau supa, paste cu legume „à la bolognaise”, cu carne de pui sau curcan, un fruct si un iaurt.

Suplimentar, faceti miscare. Sunteti tanara, deci trebuie sa mergeti la dans. Salsa, merengue, latino… oricum, mai bine asa decat sa alergati prin parc sau sa sariti coarda in sufragerie.