Sa slabim la orice varsta! (2)

Problemele cu ingrasarea pot aparea la orice varsta. Dar un regim de urmat la douazeci de ani poate fi total diferit de un regim indicat pentru 40 de ani, pentru ca organismul unei femei se schimba. Am pregatit pentru dumneavoastra niste sfaturi de urmat daca doriti sa slabiti, sa aratati perfect, sa va simtiti mai bine, mai in forma, la 30 de ani. Asadar…
La 30 de ani, cand viata s-a aglomerat
O sa descoperiti ca este din ce in ce mai greu sa va pastrati silueta acum, ca ati trecut de 30 de ani. Programul dumneavoastra este foarte incarcat, intre familie si serviciu, nu aveti timp niciodata sa faceti sport, va stresati, aveti din ce in ce mai putin timp pentru a gati, incercati sa va lasati de fumat etc. In plus, inca va mai luptati cu kilogramele acelea de dupa sarcina, care s-au lipit de dumneavoastra si nu vor sa mai plece. Iata cateva sfaturi!
  • Hidratati-va pe tot parcursul zilei cu apa, ceai verde fara zahar, supa de legume nesarata etc.
  • Nu sariti peste micul-dejun, iar in week-end, puteti alege chiar un „brunch” in familie, cum fac americanii.
  • Consumati feculenti mai ales la pranz, si mai putin seara.
  • Faceti-va rezerve de alimente proaspete si sanatoase, in frigider si in congelator, pentru a va asigura ca aveti mereu la indemana o gustare echilibrata.
  • Cum va intoarceti acasa de-abia seara tarziu si nu mai aveti timp sa gatiti, puteti alege in loc de o pizza la comanda, o salata mult mai sanatoasa, pe care o puteti prepara imediat, un iaurt si fructe.
  • La restaurant, daca tot nu puteti renunta la cartofii prajiti, asortati-i cu o friptura de piepit de pui la gratar, cruditati si fructe. Renuntati la burgeri si la inghetata.
  • Mancati paine neagra, evitati preparatele foarte bogate in grasimi si in zaharuri.
  • Consumati legume proaspete, pe post de gustare. Compuneti un platou cu morcovi, castraveti, telina etc. Si delectati-va in fata televizorului, atunci cand aveti timp.
Programul pe o zi:
Micul-dejun – o bautura calda fara zahar, doua-trei felii de paine integrala, 10 g de unt sau margarina, un ou sau doua felii de jambon, un fruct.
Pranz – friptura de carne de vita, pui sau peste, legume fierte sau la gratar, paine integrala, lapte degresat.
Seara – salata de legume fara feculenti sau grasimi, peste sau carne de vita, legume gatite fara grasimi, un iaurt, un fruct.
Suplimentar, inscrieti-va la o sala de fitness impreuna cu cateva prietene, mergeti pe jos macar jumatate de ora in fiecare zi. Odihniti-va suficient.