Sa slabim la 40 de ani!

Problemele cu ingrasarea pot aparea la orice varsta. Dar un regim de urmat la douazeci de ani poate fi total diferit de un regim indicat pentru 40 de ani, pentru ca organismul unei femei se schimba. Am pregatit pentru dumneavoastra niste sfaturi de urmat daca doriti sa slabiti, sa aratati perfect, sa va simtiti mai bine, mai in forma. Asadar…

La 40 de ani, cand viata incepe sa se aseze

Deja copiii au crescut, activitatea profesionala se desfasoara in parametri optimi, in viata dumneavoastra s-a instalat un fel de placuta obisnuinta. Mare parte din zi o petreceti la birou, pe scaun, aveti pofta de mancaruri gustoase care inoata in sos, va lipseste timpul pentru o masa de pranz sanatoasa. In aceste conditii, nu-i de mirare ca ati inceput sa numarati kilogramele care se tot aduna si va dati seama ca acum este cu atat mai dificil sa scapati de ele. Oricum, mult mai dificil decat acum zece sau douazeci de ani.

  • Reduceti cantitatile de grasimi, fara sa renuntati definitiv la ele.
  • Alegeti-va niste mancaruri preferate, care sa fie si sanatoase, si hranitoare.
  • Incercati ca masa de pranz sa dureze macar douazeci de minute.
  • Mancati in liniste, fara sa fiti stresata ca mai aveti nu stiu cate de facut pe ziua in curs. Eventual, inchideti calculatorul si scoateti telefonul din priza.
  • Nu sariti peste masa de pranz. Este foarte important sa mancati, chiar daca este vorba doar despre un sandvici sau o salata din legume proaspete.
  • Alegeti mustarul sau ketch-up-ul fara indulcitori.
  • Daca sunteti invitata undeva, mancati cate putin din fiecare. A doua zi, consumati ceva foarte lejer, legume fara grasimi, peste gatit la aburi, iaurt degresat.
  • Aveti grija la vitamine: vitamina A, pentru piele; vitamina B, pentru musculatura si pentru psihic; vitamina C, pentru a fi in cea mai buna forma; vitamina D, pentru a favoriza absorbtia de calciu. Asadar, variati-va alimentatia.

Programul pe o zi:

  • Micul-dejun – o bautura calda fara zahar, doua-trei felii de paine integrala, 10 g de unt sau margarina, un iaurt, un fruct.
  • Pranz – sandvivi sau salata, un fruct, apa.
  • Seara – supa fara grasimi sau feculenti, carne rosie sau peste, legume, un iaurt, 2 patrate de ciocolata sau 2 biscuiti.

Suplimentar, faceti plimbari, macar in week-enduri. Mergeti cat mai mult pe jos in fiecare zi. Faceti yoga.