Regimul Tahiti

Aceasta dieta se adreseaza celor care vor sa piarda rapid cateva kilograme, dar nu foarte multe. De asemenea, este perfecta pentru persoanele care nu suporta mesele prea restrictive. Regimul Tahiti propune alegerea unor alimente sanatoase si care satura rapid, inlaturand din alimentatie glucidele si preferand proteinele, fructele si legumele.
Scapati de 2-10 kilograme
Regimul Tahiti are doua variante. Una dintre acestea se adreseaza celor care vor sa piarda unul sau doua kilograme rapid (in numai patru zile). Cea de-a doua alternativa este destinata celor care isi propun sa scape de 5 pana la 10 kilograme in decurs de o luna.
Doua kilograme in patru zile
Puteti urma acesta dieta timp de numai patru zile, excluzand total din alimentatie dulciurile si carbohidratii (cartofi, paste, orez). La sfarsitul acestor patru zile, reintroduceti treptat feculentii, incercand sa mancati in continuare fructe si legume la fiecare masa. De asemenea, inlocuiti sandvisul de la pranz cu un fruct.
Dulciurile cu prelucrare industriala (produse de patiserie, bomboane, prajituri, ciocolata) trebuie evitate permanent, pentru a nu pune la loc kilogramele pierdute.
5-10 kilograme intr-o luna
Daca doriti sa pierdeti un surplus de greutate de 5 pana la 10 kilograme, trebuie sa respectati, timp de o luna, regulile de mai jos:
  • De luni pana joi, mancati numai proteine, fructe si legume.
  • De vineri pana dminica, inclusiv, adoptati o alimentatie normala, evitand insa excesele.
  • Pentru a nu recapata kilogramele pierdute, in fiecare saptamana tineti o zi de regim Tahiti.
Exemple de alimente permise
  • Proteine: lactate, peste, carne slaba, pui la pranz si la cina.
  • Fructe si legume: puteti manca pe saturate, privilegiind fructele exotice.
  • Bauturi: apa este bautura cea mai recomandata, dar puteti adauga si lapte de cocos, sucuri de fructe (fara adaos de zahar), ceai si cafea.
Dupa terminarea regimului
  • Evitati rontaitul intre mese.
  • Nu mancati alimente prea grase sau prea dulci.