Regimul Scarsdale: 8 kilograme in 14 zile!

Vreti sa slabiti repede si usor? Acesta este scopul Regimului Scarsdale, un regim hipocaloric, foarte celebru in Statele Unite! Care ii sunt secretele? Putem manca orice? O sa imi fie foame? Care sunt riscurile? Veti afla citind acest articol. 
Regimul Scarsdale va ajuta sa slabiti 8 kilograme in 14 zile! Secretul sau? Este un regim foarte hipocaloric, adica aduce corpului foarte putine calorii pe zi. Intr-o zi nu trebuie sa depasiti 1000 de calorii sau jumatate din aportul recomandat unei peroane care are o activitate zilnica moderata! Evident acest slab aport, implica si interzicerea grasimilor si a alimentelor feculente. 

Scarsdale: adio feculente si lactate! 

Etapa 1: faza de diminuare: Timp de doua saptamani meniul vostru va fi compus din carne slaba (pui, curcan), din cateva fructe si legume dupa plac. Alimentele feculente si lactatele sunt interzise. Uitati deci de paine, de paste, de orez si de iaurt. Obiectivul: nu depasiti 1000 de calorii pe zi. 
Etapa 2: faza de stabilizare. Dupa ce ati trecut de faza de diminuare, anumite alimente vor putea fi reintegrate in alimentatie treptat, timp de doua saptamani: painea, ouale, dulceata fara zahar, vinul si nucile. Ca sa nu puneti inapoi kilogramele pierdute este recomandat sa reincepeti etapele 1 si 2 din cand in cand. Atentie: meniurile fixe, care nu sunt personalizate, identice pentru toata lumea, sunt foarte triste si nu va motiveaza deloc. Este recomandat sa va construiti un regim al vostru in functie de obiceiuri, cu ajutorul unui medic.

Iata un exemplu de meniu pentru o zi: 

Micul dejun valabil pentru fiecare zi a saptamanii:
  • o jumatate de grapefruit sau o portocala; daca nu aveti il puteti inlocui cu o jumatate de cana de ananas taiat bucati sau o jumatate de mango, sau o felie de pepene galben;
  • o felie de paine integrala, fara unt;
  • cafea sau ceai fara zahar, lapte, frisca sau miere. 
La pranz sau la cina: 
  • carne de pasare sau carne de porc, de curcan degresata, aproximativ 100g. Consumati peste de trei ori pe sapatamana. 2 oua, o data pe sapatamana. 
  • consumati legume si fructe dupa plac. 
  • o lingurita de ulei de masline sau de floarea soarelui.
  • cafea sau ceai fara zahar.
Intre mese, gustari: morcovi sau telina consumate crude. Atentie: de doua ori pe saptamana,
mesele trebuie sa contina neaparat o salata de legume. Puteti adauga aici cat mai mult peste, linte, fasole si mazare uscata, deoarece acestea combat pofta de mancare si sunt bogate in nutrimentii indispensabili organismului. Trebuie de asemenea sa consumati cat mai multe fructe pentru a va umple de vitamine si pentru a lupta impotriva constipatiei. Limitati consumul de ulei de floarea soarelui, care contine Omega 6, care dauneaza organismului daca este consumat in exces.

Putem manca orice?

Nu. Alimentele interzise sunt numeroase: toate alimentele feculente, alimentele grase, lactatele, zaharul, leguminoasele, alcoolul, ciocolata si carnurile grase (mezelurile). Alimentele autorizate: majoritatea legumelor, carnurile slabe si pestele, mirodeniile si plantele aromatice, aspartamul, cafeaua si ceaiul dar naturale! Regimul Scarsdale va permite sa mancati cate legume vreti in timpul pranzului si cinei. Meniul vostru nu trebuie sa contina  antreuri si desert! 

Atentie la efectul yo-yo! 

Efectul yo-yo, adica recapatarea kilogramelor pierdute este foarte posibil sa apara in cazul regimurilor hipocalorice, deci este si cazul regimului Scarsdale. Organismul a  fost invatat sa stocheze putine calorii, reintegrand in alimentatie alimentele interzise va stoca din ce in ce mai multe calorii! De asemenea, la sfarsitul unui regim vom manca intotdeauna mai mult. Solutia este sportul. Regimul Scarsdale permite consumul a doar 1000 de calorii. Deci daca consumam putine calorii vom avea mai putina energie. Poate aparea si oboseala.