Idei de gustari fara calorii

Vara vrem sa fim in forma maxima. Dar, pentru a avea o silueta frumoasa si sanatoasa nu trebuie sa ne infometam. Trebuie sa mancam sanatos, gustari sarace in calorii si pline de vitamine si fibre. Si pentru ca sezonul fructelor si al legumelor este in toi, noi va oferim cateva meniuri de vara, care sa va energizeze si care sa va ajute sa va pastrati silueta.

Salata bulgareasca

Ingrediente: un ou fiert, un cub de branza taiat sau dat pe razatoare, o rosie, un castravete, cateva frunze de salata verde, suc de lamaie, ulei de masline.
Mod de preparare: Pune toate ingredientele intr-un bol, taiate cubulete si preparati un dressing din zeama de lamaie si ulei de masline. Adaugati dressingul si serviti salata! Puteti servi salata alaturi de crutoane.

Salata de cruditati

Ingrediente: 2 morcovi dati pe razatoare, 1 radacina de telina rasa, un mar ras, maioneza light sau un sos din zeama de lamaie si ulei de masline. 
Mod de preparare: Legumele impreuna cu marul se dau pe razatoare si se amesteca cu maioneza light sau cu sosul din zeama de lamaie si ulei de masline. Puteti servi salata impreuna cu foccacia.

Salata de rosii cu mozzarella

Ingrediente: 2 rosii proaspete, mozzarella, frunze proaspete de busuioc, ulei de masline si zeama de lamaie.
Mod de preparare: Rosiile se taie felii, se adauga mozzarella, se pun frunzele de busuioc si apoi se adauga sosul format din zeama de lamaie si ulei de masline. Puteti servi salata alaturi de un piept de pui la gratar. Puteti adauga puiul direct in bolul cu salata, taiat cubulete.

Salata Caesar

Ingrediente: salata verde, crutoane crocante, iaurt, parmezan, ulei de masline.
Mod de preparare: Salata verde se spala si se rupe in bucati, se adauga crutoanele crocante, dressingul format din iaurt si ulei de masline si parmezanul ras. Salata poate fi servita si alaturi de o friptura de pui. 

Salata Nicoise

Ingrediente: 4 cartofi, 2 rosii, o conserva de ton, 2 oua fierte, salata verde, sare, ulei de masline, zeama de lamaie.
Mod de preparare: Salata se spala si se rupe cu mana. Se pune intr-un bol si apoi se adauga tonul din conserva, rosiile taiate rondele, oua si cartofii taiati (fierti in prealabil). Peste salata se adauga sarea si dressingul format din ulei de masline si zeama de lamaie.