Dieta pe baza de legume proaspete

A venit vara! Te-ai decis sa pierzi in greutate insa n-ai gasit inca cea mai avantajoasa metoda?

Profita de legumele si fructele existente in acest sezon si creaza-ti propriul regim de slabit: un regim usor si care sa iti permita sa pierzi in greutate si sa ramai sanatoasa in acelasi timp. Secretul slabirii sigure, si cu rezultate reusite, consta in pierderea kilogramelor treptat, mancand multe fructe si legume, pentru a nu ajunge la dezechilibre alimentare, si facand exercitii fizice.

Daca aceste lucruri sunt respectate este imposibil sa nu dai jos din kilogramele in plus. Include multe fructe si legume in alimentatia ta. Acestea nu contin grasimi sau colesterol. De preferat este sa te concentrezi pe fructe si legume bogate in vitamina C si vitamina A.

 

Exista mai multe tipuri de diete. O dieta sanatoasa cuprinde:

  • fructe, legume, cereale integrale, lapte si   produse lactate.
  • carne slaba, carne de pasare, peste, fasole, oua si nuci.

Una dintre conditiile esentiale intr-o alimentatie sanatoasa ar fi aceea ca alimentele sa fie cat mai proaspete sau cu timp minim de conservare. Iata un ghid al alimentelor care fac minuni in privinta siluetei:



Rosiile

Nu numai ca au un gust delicios, dar sunt si pline de nutrienti si vitamine. Daca vrei sa urmezi o cura cu rosii, trebuie sa consumi între 500 si 1000 de grame pe zi. O jumatate de kilogram mancat zilnic ajuta la accelerarea metabolismul, reduce nivelul colesterolului, iti ofera energie si suplete.


Castravetii

Castravetele contine acidul tartronic si, consumat in mod regulat, controleaza formarea excesului de greutate. Daca doresti sa slabesti cu ajutorul lui, iti recomand sa consumi in timpul unei zile, o data pe saptamana este suficient, 1,5-2 kg de castraveti.


Salata verde

Salata verde este gustoasa si sanatoasa. Se poate consuma atat inainte de masa cat si in timpul mesei – garnitura la friptura. Incearca sa consumi zilnic 500 de grame de salata verde si vei reusi sa-ti remodelezi silueta doar dupa o saptamana.


Varza

Varza este numita si alimentul-minune. De ce? Stimuleaza functiile ficatului, ajuta la detoxifierea organismului, ofera energie si vitamine. Renumita dieta cu supa de varza reuseste sa reduca masa corporala cu pana la 5-6 kilograme pe saptamana.


Cartoful

Cartofii au un rol foarte important asupra organismului. Si anume, reusesc sa elimine excesul de apa din organism. De preferat este sa-i consumi fierti sau copti. Doar astfel preparati te poti bucura de numeroasele vitamine pe care le contin din belsug (B6, C, potasiu, magneziu).

Fibrele din legume si fructe

Fibrele continute de legume si de fructe sunt necesare pentru organismul uman. Acestea contribuie la o digestie echilibrata, regleaza tensiune si lupta impotriva obezitatii. Legumele si fructele sunt recomandate de toate asociatiile interne si internationale ce lupta impotriva bolilor de inima, acestea scazand riscul de aparitie al bolilor cardiovasculare.

Altfel spus, pentru a fi in forma in aceasta vara si pentru a-ti recapata silueta, te sfatuiesc sa inlocuiesti mancarurile grase si dulciurile cu fructe si legume proaspete! Succes!