Dieta de primavara sanatoasa si gustoasa

Vrei sa incepi o dieta sanatoasa, ieftina si gustoasa, si nu ai idei? Noi iti oferim un meniu complet, bogat in vitamine si minerale, care te va ajuta sa-ti detoxifici organismul si sa scapi de cateva kilograme. Meniul este pentru 5 zile si trebuie tinut cu strictete pentru a avea rezultatele dorite.

Prima zi

Pe stomacul gol bea un pahar mare cu apa plata si suc de lamaie.

Mic-dejun: un ou fiert, frunze de salata verde, cateva ridichii rosii, un cub de branza de vaca, o cafea cu zahar brun.

Pranz: o supa crema de legume cu crutoane, o friptura de pui cu piure de spanac.

Cina: o salata verde cu ceapa verde, ridichi, loboda, patrunjel, cuburi de branza slaba, ulei de masline si zeama de lamaie.

Gustari: cateva migdale, un morcov crud, un iaurt degresat, cativa samburi de nuci, un mar la alegere.

A doua zi

Pe stomacul gol bea un pahar mare cu apa plata si suc de lamaie.

Mic-dejun: omleta din doua oua cu marar proaspat si o cafea cu zahar brun/ceai.

Pranz: ciorba de loboda dreasa cu smantana, salata bulgareasca cu dresing de lamaie si ulei de masline.

Cina: piure de spanac cu ou fiert in compozitie.

Gustari: cateva migdale, un morcov crud, un iaurt degresat, cativa samburi de nuci, un mar la alegere.

A treia zi

Pe stomacul gol bea un pahar mare cu apa plata si suc de lamaie.

Mic-dejun: o felie de paine integrala cu  sunca presata de curcan, cu salata verde, cascaval dietenic si o cafea cu zahar brun/ceai.

Pranz: supa crema de rosii cu patrunjel proaspat si friptura de vita cu garnitura de salata verde cu frunze de spanac si loboda.

Cina: un bol de orez cu legume.

Gustari: cateva migdale, un morcov crud, un iaurt degresat, cativa samburi de nuci, un mar la alegere.

A patra zi

Pe stomacul gol bea un pahar mare cu apa plata si suc de lamaie.

Mic-dejun: un iaurt degresat cu fructe proaspete sau cereale integrale, o cafea cu zahar brun/ceai.

Pranz: o supa de legume de primavara (loboda, stevie, praz) si un ghiveci din legume cu carne de pui in el.

Cina: legume sote la alegere cu carne de pui pregatita la aburi/gratar.

Gustari: cateva migdale, un morcov crud, un iaurt degresat, cativa samburi de nuci, un mar la alegere.

A cincea zi

Pe stomacul gol bea un pahar mare cu apa plata si suc de lamaie.

Mic-dejun: un ou fiert cu branza de vaca si salata verde cu ridichi rosii, o cafea cu zahar brun/ceai/lapte degresat.

Pranz: o supa de praz si peste la cuptor pe pat de legume proaspete (ardei, morcovi, dovlecel).

Cina: piure de morcov cu dovlecel si cateva linguri de branza proaspata cu mamaliguta.

Gustari: cateva migdale, un morcov crud, un iaurt degresat, cativa samburi de nuci, un mar la alegere.

Pe toata perioada dietei trebuie sa evitati alcoolul, tutunul, noptile nedormite, dulciurile. Faceti si miscare 30 de minute zilnic.