Cum ne pastram silueta de sarbatori?

Buna intrebare! Cum sa rezistam la sarmale, friptura, la dulciurile si vinul fiert de pe masa de Craciun? Numai la dieta nu ne putem gandi atunci! Ei bine, nu trebuie sa renuntam ci doar sa mancam moderat si calculat. Cura-de-slabire.ro iti ofera cateva sfaturi care, daca le pui in aplicare, te vor ajuta sa-ti pastrezi silueta si dupa sarbatori.

1. Nu combina niciodata mancarurile. Carnea, cartofii, aperitivele nu trebuie consumate impreuna. Alege carne cu salata de legume sau doar aperitive. Fa pauza pentru digestie si abia apoi continua.

2. Bea inainte de masa un pahar cu apa. Pofta si foamea or sa scada in intensitate si veti consuma mai puna mancare.

3. Nu manca niciodata fructe imediat dupa masa. Fructele se consuma inainte de masa deoarece se digera repede. Daca le vei consuma dupa masa, acestea vor fermenta si te vei simti balonata.

4. Portii cat mai mici. Stii cum este! Daca iti pui mult in farfurie, vei manca mult. Daca iti pui o portie mai mica, vei manca mai putin.

5. In perioada sarbatorilor, consuma in fiecare dimineata, pe stomacul gol, un pahar cu apa plata si cu lamaie. Acesta te va ajuta sa ai un tranzit intestinal bun, sa elimini toxinele si sa fii in forma.

6. Nu face abuz la alcool. Si alcoolul ingrasa!

7. Prefera apa plata in locul oricarui tip de suc. Sucurile baloneaza, nu satisfac setea si aduna si calorii.

8. Nu uita de miscare. Chiar daca este Craciun, o plimbare usoara dupa fiecare masa, in aer liber, va ajuta digestia si tu vei fi in forma.

9. Cat mai multe fructe. Consuma cat mai multe fructe proaspete. Prefera sa cumperi mai multe soiuri de fructe decat de prajituri. Sunt la fel de gustoase si mult mai sanatoase.

10. Mesele mici si dese. Prefera 5 mese pe zi (3 principale si doua gustari) decat o masa lunga si bogata. Favorizeaza silueta!

Sarbatori fericite!