Cea mai scurta cale spre un abdomen plat

E adevarat, cu totii ne dorim sa avem un abdomen plat si bine definit, dar nu trecem la fapte de teama exrcitiilor foarte dificile si a renuntarilor alimentare pe care le vom avea de indurat. Contrar acestei opinii, efortul presupus nu este de nesuportat, iar renuntarile sunt de bun simt. Asa ca treceti la treaba si incercati cea mai scurta cale catre abdomenul plat pe care vi-l doriti.

Lucrati la postura

Incordati-va muschii abdominali si trageti umerii inapoi. Stati dreapta si deja abdomenul dumneavoastra a primit o gura de oxigen. Pentru cea mai buna postura, urechile trebuie sa fie in dreptul umerilor, umerii, in dreptul soldurilor, soldurile, in dreptul genunchilor, iar genunchii, deasupra gleznelor.

Nu va concentrati pe abdomen

Ideea e ca organismul dumneavoastra functioneaza ca un tot. Nu va indreptati atentia spre muschii abdomenului, trecand cu vederea alti muschi. Ganditi la scara mare si nu veti regreta.

Exercitiul cu vasle

Stati in picioare cu talpile departate. Uniti-va mainile, intersectandu-va degetele. Expirati si deplasati mainile unite, bratele, soldurile si pieptul catre stanga, efectuand o rotatie ca si cum ati vasli intr-o canoe. In acelasi timp, ridicati genunchiul stang in sus si inspre dreapta. Inspirati si reveniti la pozitia initiala. Repetati pentru dreapta si alternati partile de 20 de ori.

„Lovitura pisicii”

Stati cu picioarele lipite, bratele extinse in lateral, ca niste aripi. Expirati si ridicati piciorul drept in sus si inainte, ca si cum ati suta. In acelasi timp, intindeti mainile in fata la nivelul umarului si arcuiti-va coloana, ca o pisica. Inspirati si reveniti la pozitia initiala. Repetati si pentru celalalt picior si alternati dreapta-stanga de 20 de ori.

Pilates

Stati in picioare cu calcaiele lipite si degetele usor departate. Ridicati bratele in sus pana la nivelul umerilor si uniti-va degetele sub barbie. Expirati si impingeti mainile in jos, mentinand palmele si bratele foarte aproape de corp. Simultan, ridicati-va calcaiele de pe sol, ramanand pe varfuri. Mentineti pozitia pentru doua-trei secunde, inspirati si reveniti la pozitia initiala. Repetati de 20 de ori.