5 legume de primavara care ajuta la slabit

Primavara trebuie sa inceapa cu o alimentatie sanatoasa, bazata pe fructe si legume proaspete. Alimentatia sanatoasa ne va ajuta sa scapam si de kilogramele in plus si de toxinele acumulate in timpul iernii. Noi va oferim un top de 5 legume care ajuta la slabit si care ofera organismului o serie de vitamine si minerale esentiale. Sa aflam impreuna care sunt acestea!

Salata verde este in top primavara. Bogata in vitamina A, in complexul vitaminelor B, in vitaminele C, D si E, aceasta are o valoare energetica scazuta si accelereaza tranzitul intestinal. Salata verde poate fi consumata alaturi de orice meniu principal, alaturi de un dresing realizat din ulei de masline si suc de lamaie. Nu ezitati sa o consumati in cantitati mari!

Morcovul face si el minuni in privinta siluetei. Bogat in betacaroten si in vitamina A, acesta ajuta vederea, sporeste numarul de globule rosii, regleaza tranzitul intestinal si potoleste senzatia de foame. Puteti consuma morcov in salate, ca garnitura la friptura, pe post de suc sau pur si simplu in forma proaspata, ca gustare intre mesele principale.

Varza este ideala pentru slabit. Bogata in vitamina E, in acid folic, aceasta previne cancerul de colon, regleaza digestia, creeaza senzatia de satietate. Consumo in forma proaspata, ca salata cu dresing de lamaie si ulei de masline, alaturi de o friptura slaba de pui/vita etc.

Spanacul este vedeta primaverii. Acesta are un rol foarte important in cadrul curelor de slabire. Are un efect puternic de satietate, este sarac in calorii, gustos, bogat in fier, in acid folic, in vitaminele A, E, K. Acesta poate fi servit atat ca piure cat si proaspat, in salate.

Ridichia are foarte multe proprietati curative asupra organismului uman. Pe langa faptul ca ajuta la detoxifierea organismului, aceasta are si proprietati anticancerigene, regleaza tensiunea arteriala, curata sistemul respirator si este o excelenta sursa de vitamina C, de fosfor, de vitamine B, de zinc.