10 sfaturi pentru a slabi 10 kilograme

Indiferent de anotimp si de cat de imbracate suntem, trebuie sa avem mereu grija de silueta noastra. Iata cateva sfaturi care va vor ajuta sa pierdeti 10 kilograme fara sa va pierdeti mintile.

Nu va grabiti. Nu puteti sa slabiti 10 kilograme intr-o saptamana, de altfel nici in doua. Trebuie incet sa reveniti la o alimentatie echilibrata, ca sa evitati carentele. In general, pierderea unui  kilogram pe saptamana este cea mai indicata. Si nu uitati: pierderea prea rapida a kilogramelor in plus, inseamna punerea lor inapoi la fel de repede.

Ganditi-va sa consultati un dietetician. 10 kilograme inseamna destul de mult. Pentru ca rezultatele sa fie de durata si pentru ca sa nu va imbolnaviti, apelati la ajutorul unui nutritionist care, pe langa faptul ca va va da sfaturi cu privire la ce sa mancati, va va si motiva.

Spuneti la revedere dulciurilor si mezelurilor. E binecunoscut faptul ca pentru a slabi trebuie sa mancati cat mai putine sau chiar sa eliminati din alimentatia voastra dulciurile sau produsele grase.

Urati-i bun venit in alimentatia voastra pestelui. In cadrul unui regim, pestele este aliatul ideal. Putine calorii, bogat in Omega 3, ideal pentru mentinerea in forma, acesta poate fi combinat foarte bine cu legumele. Chiar aveti de unde alege: somon, ton, stiuca, crap, etc. Fiti atente insa, deoarece nu este indicat pestele pane!

Aveti nevoie de o motivatie cat mai buna. Motivatia constituie 70% din reusita regimului. Daca e nevoie puteti apela la ajutorul unui amic sau unei amice, sau la ajutorul persoanei iubite care sa joace rolul de antrenor sau de paznic. Puteti sa tineti un regim in grup, impreuna cu prietenele cele mai bune. Vazandu-va prietenele reusind, veti fi si mai motivate.

Scoateti adidasii de la naftalina. Ordinea de zi: miscare. Cel mai greu este sa va mobilizati sa faceti miscare dupa o zi de lucru. Dar puteti sa faceti miscare prin mijloacele cele mai diverse: urcati pe scari in loc sa urcati cu liftul, dati cu aspiratorul, mergeti la cumparaturi impreuna cu prietenele pe jos, plimbati-va cat mai mult! Ideal ar fi sa faceti 2, 3 ore de sport pe saptamana, 20, 30 de minute de miscare pe zi.

Supravegheati-va frigiderul.  Inainte sa incepeti sa tineti regimul, aruncati toate prajiturile, toate dulciurile, toate tipurile de mezeluri, care sunt tentatii pentru voi. Nu faceti niciodata cumparaturile pe stomacul gol.

Nu sariti peste nicio masa. Trebuie sa va gestionati cat mai bine timpul acordat meselor, sa respectati micul dejun, pranzul, cina cu gustari usoare intre ele.

Pentru ca regimul sa fie cat mai eficient, trebuie sa respectati un principiu simplu: mancati bine dimineata si la pranz si cat mai usor seara. Dimineata mai ales si la pranz  corpul are nevoie de cat mai multa energie, in schimb el va stoca tot ceea ce mancati seara.

Aveti grija la bauturi. Alcoolul pare inofensiv dar este plin de zahar. Renuntati la sucuri. Puteti opta pentru cele light, dar acestea trebuie consumate cu moderatie. Consumate in exces acestea pot avea un efect laxativ.

Consumati cat mai multe legume si fructe. Abuzati de ele! In ceea ce priveste legumele puteti consuma orice tip de legume, ramane la alegerea voastra. Dar fructele trebuie consumate cu moderatie: 2 sau 3 pe zi, sub diverse forme, si nu mai multe. Chiar daca sunt excelente pentru mentinerea in forma, contin totusi zahar.

Aveti grija la produsele care nu contin zahar si care nu contin grasimi. Studiati cu atentie eticheta, acestea va pot rezerva surprize. Acestea pot contine putin zahar si in schimb pot fi pline de grasimi, sau invers.