10 alimente care te ajuta sa slabesti

Visul oricarei femei este acela de a manca pe saturate, fara a-si face griji pentru silueta ei. Si daca nu toate suntem atat de norocoase, trebuie sa stii ca exista si alimente minune care, indiferent de cantitatea consumata, te ajuta sa slabesti. Iata un top de 10 alimente care te pot ajuta sa slabesti in aceasta vara. Propunerile noastre se gasesc sub forma proaspata in piete si supermarketuri.

Merele

Mananca mere atunci cand iti este foarte foame. Un mar consumat cu 30 de minute inainte de masa, reduce pofta de mancare si ofera organismului energie. Prefera sa consumi mere pe post de gustari. Acestea contin pectina, o fibra esentiala pentru eliminarea toxinelor din organism. In plus, merele lupta impotriva obezitatii si a bolilor cardiovasculare.

Castravetii

Castravetii sunt saraci in calorii si bogati in apa si antioxidanti. Asa ca, daca ti s-a facut foame la o ora tarzie din noapte, inlocuieste portia de mancare cu doi castraveti proaspeti. Acestia iti vor potoli foamea, iti vor oferi energie si te vor ajuta sa-ti pastrezi silueta.

Piersici si nectarine

Vara este sezonul piersicilor si al nectarinelor. Gustoase, hranitoare, pline de fibre si vitamine, piersicile si nectarinele au foarte putine calorii si te ajuta sa slabesti daca le vei consuma pe post de gustari, inainte de mese.

Ananasul

Desi este un fruct care nu creste la noi, ananasul se gaseste in forma proaspata in piete si supermarketuri. Fructul de ananas este foarte sanatos si gustos si sarac in calorii. Poti consuma cateva felii de ananas seara, inainte de culcare. Evita compotul de ananas deoarece contine foarte mult zahar.

Vinetele 

Vinetele sunt legumele minune ale verii. Hranitoare, gustoase, sarace in calorii si bogate in fibre, acestea pot fi consumate sub forma de salate, pe gratar sau in tocanite de legume. Pentru a fi sigur ca slabesti, consuma-le pregatite la cuptor, cu putin ulei si insotite de alte legume, ca garnitura pentru o friptura slaba. Atentie! Celebra salata de vinete cu maioneza nu te ajuta deloc sa slabesti.

Dovleceii

Alte legume foarte cunoscute in acest sezon sunt dovleceii. Acestia sunt foarte saraci in calorii si foarte gustosi. Dovleceii pot fi consumati pe gratar, in supe creme de legume, in salate, cruzi. 

Prunele

Prunele te ajuta la eliminarea toxinelor din organism. Consumate moderat, acestea ajuta la reglarea tranzitului intestinal, ofera o senzatie de satietate si reda energie organismului. Astfel, poti inlocui cinele tarzii cu cateva prune proaspete.

Salata verde

Salata verde si salata creata sunt legume bine cunoscute pentru aportul caloric redus, pentru gustul delicios si pentru vitaminele si fibrele pe care le contin. Salata poate fi consumata alaturi de branza slaba, de pui pe gratar sau de crutoane. Ii poti oferi un gust delicios daca o consumi in compania unui dressing din zeama de lamaie si ulei de masline.

Cereale din grau

Consumate dimineata, impreuna cu lapte degresat sau cu iaurt, cerealele din grau sunt micul-dejun perfect pentru o persoana activa. Sarace in calorii, acestea ofera energie, regleaza tranzitul intestinal, sunt bogate in vitamina C si in fier. 

Grisul

Grisul te ajuta sa te mentii in forma maxima, fara sa te ingrase. Il poti consuma impreuna cu lapte si putin zahar brun. Sub aceasta forma, grisul cu lapte este ideal pentru gustarile de la orele 10.00 sau pentru cele de la orele 16.00. Grisul cu lapte nu este recomandat, totusi, ca desert dupa cina.